No co Ty? Mariusz, to można wyczytać z instrukcji. Takie materiały jak potrzebuje Killbill to trzeba poszukać. Sprawdzę, ale to trudne.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
R25: brak Pomógł: 4 razy Wiek: 48 Dołączył: 19 Cze 2005 Posty: 290 Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-01-10, 20:35
Ale czy mi się wydaje że w naszych reniach jeszcze nie prowadzili takich dokładnych rozpisek było tylko początek który oznaczał silnik i jego oprzyrządowanie reszta to fabryczny numer nadwozia tak mi się zdaje.
_________________ Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło...
Panowie, po J7R, czy Z7W, ważne są jeszcze trzy cyfry. Nie pamiętam teraz na pewno, ale są chyba wyznacznikiem osprzętu. Reszta to już właściwy numer silnika. B29..., to z kolei wyznacznik budy i spraw z nią związanych.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
ja mam J7R tylko ze zmieniałem silnik i ten który teraz jezdzi to J7R 720 a jego poprzednik był ...726 i tez naprawde nie wiem o co w tym chodzi... a mój silnik to 2.0 12v
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum