:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Renault 25 w pracy
Autor Wiadomość
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-05, 19:47   
 

Fajnie, że dałes sobie rade. Podziel się swoja wiedzą o eksploatacji i problemach R25 uzytkowanym w tak specyficznych warunkach jak Twoje. Pozdrawiam, życzę bezawaryjnej jazdy.
 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-05, 20:30   
 

Muszę przyznać, że autko spisuje się dotychczas znakomicie. Przejechałem nią w ciągu półtora roku około 100 tyś. km. Jedyną poważną naprawą była wymiana sprzęgła, oczywiście kompletnego. Zrobiłem to sam bez wyjmowania skrzyni biegów. Wystarczyło ją odsunąć od silnika bez rozpinania półosi. Była to pierwsza wymiana sprzęgła w tym aucie ( przebieg ok 280 tyś). Teraz na wiosnę czeka mnie wymiana jednej końcówki drążka kierowniczego i obu dużych tulei wahaczy dolnych. Silnik i turbina są w doskonałym stanie. Skrzynia pracuje cicho i bez zacięć. Biegi nie wypadają. Elektryka działa za wyjątkiem domykania klapy (ten mechanizm wymontowałem bo niepotrzebnie obciążał prądowo chcąc bezskutecznie zadziałać ). Klienci mojej korporacji z sympatią oceniają to auto ze względu na przestronność, komfort i szczególną egzotykę. Dodam że ta moja Renia jest dosyć ładna i zadbana. Lubię to auto! Nadwozie jest to najnowsze, z dwukomorowymi reflektorami i wysokim spojlerem z tyłu. Kolor srebrny w oryginalnym lakierze. Zużycie paliwa nigdy nie przekroczyło 9 litrów. Paliwa toleruje wszelakie, byle były płynne. Ze względu na rodzaj użytkowania nie pozwalam sobie na olej opałowy bo to jest często obiektem dociekań policji,inspekcji transportu drogowego i służb celnych, oraz izby skarbowej. Natomiast próbowałem rzepaku i bioestrów. Wszystko mu pasuje. Oczywiście traktowałem to eksperymentalnie, bo dzisiaj relacje cenowe nie uzasadniają stosowania zamienników paliwowych. Wszak wiem że to działa i nie szkodzi!
Oczywiście Tobie też życzę bezawaryjnej jazdy i jeszcze raz pozdrawiam.
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-05, 21:02   
 

turbina i pali 9 litrów na 100 km czyli to dieselek ;) a nie V6 turbo. Bogate wyposażenie, wysoki spoiler, domykanie klapy, światła z doświetleniem (chyba!) czyli Turbo-DX. Nadwozie nowsze czyli ph2. Klienci sobie cenią czyli pewnie środek w welurze. Coraz więcej informacji.
Faktycznie jak juz ktoś wcześniej zauważył do diesla pasują półosie od 2,0 i 2,2 benzyna (oczywiście w manualu). Automaty i V6 mają inne długosci.
Zapraszamy na Forum nie tylko w czas awarii ale także wtedy kiedy autko jeździ. W Łodzi jest tez kilka modeli 2,2 litra beznzyna na taksówce. Jeden kiedyś w rozmowie ze mną stwierdził, że ....... nie cierpi tego wynalazku i że natychmiast go sprzedaje. Było to 2 lata temu. Jeździ nim do dziś ;)
_________________

 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-05, 21:26   
 

Juz druga ujawniona "Taryfa" ciekawe ile ich jeździ aktualnie? Ciekawe jakie sa problemy z eksploatacją /prawe drzwi pasażera, progi klamki, zamykanie szyb/? Kto jeszcze wie o pracujacych 25? Może warto by na forum dzielili się swoimi uwagami.
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-03-05, 22:40   
 

No i widać że kolega grzebie we własnym zakresie ...bratnia dusza ;).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-06, 18:54   
 

Witajcie w piątek! Tak dedukcja Adama jest trafna, to jest TDX 92. W poprzednim poście sprowokowanym przez Adawena pisałem o rodzajach tolerowanego paliwa. Było to raczej jednoznaczne, że chodzi o diesla. Masz rację Adamie sugerując, że powinienem te informacje wprost podać a nie podrzucać szarady do rozwiązania. A co do rozszerzenia pytania Adawena z Katowic (lubię to miasto, mam tam ciotkę na Ordona i chyba nieźle je znam) to stwierdzam, że dotychczas nie miałem żadnych problemów, ani z drzwiami, zamkami, klamkami i podnośnikami szyb. Tapicerka też świetnie znosi kilkunastu klientów dziennie. Przyznaję że elektryczne szyby w taksówce to dobry wynalazek. Ogólnie oceniając R 25 to dobry samochód do przewozu pasażerów i wygodny dla kierowcy. Może trochę martwić coraz trudniejszy dostęp do części. Pozdrawiam i proszę o wybaczenie błędów młodości w wydaniu 55 letniego dryndziarza z Wrocławia. No teraz już wiecie o mnie prawie wszystko!
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-06, 19:28   
 

To była czysta próżność. chodziło nam o potwierdzenie znanych walorów 25, a wypowiedź kierowcy taxi jest nam szczególnie miła. Do Katowic zapraszam, mieszkałem o "rzut kapeluszem" od Ordona i "Spodka" Obecnie w Ustroniu. Co do części, to nie jest tak źle dzięki forum. Dziel się swoimi kłopotami i radościami.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 21