R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-03-05, 20:15
Dziś był u mnie kolega z R19. Będe mu wymieniał sprzęgło. Ma identyczne objawy jak ty, po porzednym rozgrzaniu sprzęgła , zaczynają sie problemy ze zmieną biegów.
Uszkodzony docisk a dokladniej spreżyny talerzowe. Można "naciągnąć" linkę ale wowczas sprzegło sie bedzie slizgać. Takie objawy są typowe dla uszkodzonego docisku. OCzywiście zakłądam że całą reszta jest sprawna, linka , napinacz itd..
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
ja tez sobie sprzęgło chyba nowe sprawie juz pisałem o swojej skrzyni kiedyś a nawet jest cos w księdze wozu co jest z nią nie tak linka sprzęgła nowa juz jest rozsypała sie w tamtym roku
i wymianie chyba sam z drobna pomoca poprzedniego właściciela reni jak to Adam robił
Niestety- Mariusz, najwyższy czas na sprzęgło kompletne- docisk, tarcza, łożysko oporowe. Po tym jak usiadłem za kierownicą Twojej reni- nie unikniesz tego.
Dziwne tylko, że tak wcześnie, masz mały przebieg, moje pierwsze sprzęgło padło po 240 000 km.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Janusz ja jestem z tego co wiem 3 właścicielem reni
każdy inaczej jeździ 2 właściciel czyli mój wojo troche nią cisnął piskał oponkami podczas ruszania mi sie tez to od czasu do czasu zdarza
Blondas zauważył ze stojąc renia na czerwonym świetle mam wciśnięte sprzęgło i to juz daje ujemne skutki każdy ma inny styl jazdy i to sie potem odbija
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-09, 15:05
ja miałem w Kopciuszku Valeo - stare spaliłem w drodze na pierwszy zlot R25 w Sulejowie - na Radwańskiej z upustami zapłaciłem cos koło 300 zł. Jezdziłem cały czas i teraz jak silnik jest wyjety sprzęgło wygląda na zdrowe.
używam valeo i jest ok, ale kupowałem kilka lat temu. nie wiem nic o obniżeniu jakości obecnej produkcji. mój mechanik nadal poleca valeo, a zna moje wymagania i wie, że nie skąpię. ale może na valeo ma najlepsza marżę?
a poważnie- brałbym valeo- najtańsze, prawie oryginał i myślę, że nawet jesli obniżyli jakość, to i tak przeżyje ten element dłużej niz samochód.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Witaj.Zacznij od regeneracji zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów.Jeśli masz skrzynię NG3 to zestaw naprawczy od 17 do 30 zeta-ale nie myśl że tak pięknie Połowy klamotów nie ma-ale ze 2 lata pośmigasz-wymiana około 20 minut w kanale-ale bez problemów.Powodzenia.Ja aż mieszek na drążku przetarłem-wsteczny i jedynka. :cry:zacznij od tego -póżniej zaś sprzęgło i skrzynię rozbieraj-u mnie pomogło-skrzynia 498 tyś km przelatana,a dalej wchodzą biegi jak w ,,cnotkę,, hihihii
macie moze zdjecie tego co pisze ODIZ co proponuje wymienic mechanizm zmiany biegow????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum