-mi też fiksuje czujnik paliwa-analogowy (w dislu)-myślę że wystarczy go (pływak)
przeczyścić. Są tam 3 zagięte łapki metalowe. Co z tym zrobić ? odgiąć je
i wyciągnąć pływak ?
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-12, 07:30
te łapki to jeżdżą po tym "grzebieniu" i w zależności od położenia jest inna oporność. Pływak sie powinien po prostu zsunąc z tego grzebienia bez odginania tych łapek. Możesz wysunąć cały grzebień, u góry w obudowie są też 3 styki z których go po prostu trzeba wysunąć.
Adam-tylko że ja jeszcze do pływaka się nie dostałem. Grzecznie w zbiorniku siedzi.
Jak podniosłem tylną kanapę to miałem taki widok-na obwodzie w równych odstępach
3 zagięte łapki. Zulus kiedyś pisał że trzeba to wykręcić , ktoś na zlocie wspominał mi
że wystarczy je odgiąć i wyjąć pływak.
I bądz tu teraz mądry
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-12, 18:40
na obwodzie powinien być taki plastikowy pierścień do odkręcenia. Ostrożnie bo na ogół jest on dość zapieczony. Pod pierścieniem gumowa uszczelka. 3 łapki od góry?? hmmmm nie kojarzę takiego ustrojstwa. Moze diesle tak mają??
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2009-02-15, 20:34
W zbiornikach dieslowskich jest pierscien metalowy z trzema łapkami tak jak pisze Tomala. Zwykle te łapki sa zardzewiałe i bez młotka i jakiegos większego śrubokręta sie nie obejdzie. Z odgięciem będzie ciężko bo dostęp byle jaki ale może się udać.
Przy montażu należy zwrócić uwagę na szczelność tego połączenia żeby nam paliwo nie uciekało. W ASO za nieduże pieniądze można kupić nowy pierścień i nie bawić się w prostowanie starego.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Student miałem taka sama syt. jak ty i okazało się że pływak się zawiesił także proponuje zacznij od wyjęcia pływaka z baku przeczyszczenia styków itd i powinno zacząć działać a jak nie to czeka Cie sprawdzanie całej kabelkologi od zegarów do baku!!
Podnosisz siedzisko tylniej kanapy bez oparcia (odkręcasz odparcie od siedziska) i tam na środku jest plastikowa zaślepka jak ją wyjmiesz to tam jest pływak! Żeby go wyjąć musisz odkręcić plastikową nakrętkę (polecam szczypce z długimi końcówkami) i wychodzi pływak!! Jeżeli masz zegary z wyświetlaczem to musisz uważać i poczytać jak go wyjąć bo można go łatwo uszkodzić, jeżeli masz zwykły wskaźnik to masz rurkowy pływak i wychodzi bez problemu!! Pozdrawiam i miłej zabawy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum