:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
silnik od modelu ti?
Autor Wiadomość
timo1990 
Młodzian



R25: 2.0, PH2 J7R... 91(97*)
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-07-03, 08:29   silnik od modelu ti?
 

W temacie ("» TI na szrocie w Konstantynowie") jest samochód z wersją wyposażenia "TI". Ja rówznież mam TI ale mój silnik inaczej wygląda. Co to może oznaczać?

http://www.fotosik.pl/pok...1d0cab35ca.html
http://www.fotosik.pl/pok...f63994c554.html
_________________
Timo


 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-03, 08:56   
 

Kolego bo masz zmieniony silnik na 2.0 8V ( ośmio zaworowy ) a TI ma 2.0 12V ( dwunasto zaworowy ) czyli zamiast TI masz TX-a :D

wyślij mi swój VIN na PW to ci odpisze jaki tam miałes orginalnie silnik
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-07-03, 09:01   
 

To oznacza że masz 8 zaworowy silnik. Zeby dokładnie określić jego typ musisz na nim znaleźć tabliczke z numerem i typem. O ile dobrze kojarze to tabliczka jest w okolicach pompy wody gdzies koło kolektora wydechowego. Początek nazwy to J7T i wazne są trzy albo cztery następne cyfry.

Z tego co widzę masz ŹLE !!! załozony reduktor LPG. Musi on być założony wzdłuż osi pojazdu . W takim połozeniu jak masz teraz , przy przyspieszaniu czy hamowaniu zakłocony jest wypływ gazu, bo na membrane działają siły bezwaładności.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
timo1990 
Młodzian



R25: 2.0, PH2 J7R... 91(97*)
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-07-03, 09:08   
 

ooo kurcze to ladnie ten samochod jest zaniedbany ;/ co raz bardziej biore pod uwage ten zlot. Tam byście mi może poradzili coś. Oczywiscie za beczką piwa ;p
_________________
Timo


 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-03, 10:14   
 

tak - silnik masz 2.0 lub 2.2 litra 8 zaworowy. Prawdopodobnie ktoś zmienił silnik - bo widzę, że to nie jest taki zwykły TX (widać urządzonko od ABS-u). Czy masz na tylnych kołach hamulce tarczowe?

ten silnik powinien być w TI:



ktoś go pewnie zajeździł i wstawił taki łatwiej dostępny. Ciekawe czy wymienił też komputer? Na szrocie silnik 12 valve jeszcze jest dostępny

aha ten VIN to nr nadwozia - zaaczyna się od VF1...........
_________________

 
 
timo1990 
Młodzian



R25: 2.0, PH2 J7R... 91(97*)
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-07-03, 10:46   
 

tak mam tarczowe abs tazke jest. a czy to normalne ze na zgaszonym silniku nie da sie wcisnac hamulca? ( nawet jesli nie dotyczy to tematu to prosze nie zamykaj tematu) uznajmy ze ma to powinowactwo z silnikiem i pasuje do tematu:) pozdrawiam
_________________
Timo


 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-03, 11:13   
 

normalne - wspomaganie hamulca działa po uruchomieniu silnika. Z tym, że "da się" ale trzeba uzyć znacznej siły ;)

hamulce tarczowe oraz ABS wskazuja, że masz jednak wersję TI z podmienionym silnikiem. Silnik 12v dosyć cięzko dostać, więc była to częsta procedura.
_________________

 
 
timo1990 
Młodzian



R25: 2.0, PH2 J7R... 91(97*)
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-07-03, 13:16   
 

właśnie zauważyłem, że ciężko się wciska (mocniej nie próbowałem żeby czegoś nie zepsuć)
_________________
Timo


 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-03, 13:28   
 

Nie sądzę żebyś zepsuł :D a ABS Adamie również występował w TX-ach po 90 roku :P

Mnie się jednak wydaje że ktoś po prostu wymienił motor i nawet lepiej bo te 8 zaworowe jednostki są zdecydowanie lepsze
Może i są słabsze ( mają mniej Km ) ale za to są długowieczne czego nie można powiedzieć o silniku 12 zaworowym w którym dość często padała głowica :D taka choroba wieku dziecięcego

z tego co widzę na zdjęciu to chyba jednak jest silnik 2.0 ale możesz to łatwo sprawdzić bo pod kolektorem wydechowym od przodu masz tabliczkę silnika jeśli jest to J6R to masz 2.0 jeśli J7T to masz 2.2 ale wtedy wychodziło by na to ze brakuje magicznej puszki pod akumulatorem i paru wężyków :D
 
 
 
timo1990 
Młodzian



R25: 2.0, PH2 J7R... 91(97*)
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-07-03, 13:50   
 

raczej jest 2.0 bo na tyle jest zarejestrowany :D
_________________
Timo


 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-03, 14:10   
 

hahahahaha - podejrzewam, że nadal jest zarejestrowany na silnik 12 zaworowy - nie sugeruj sie tym - prawdę znajdziesz tylko na silniku na tabliczce znamionowej - nie widzę sondy lambda - więc może to jednak 2.0 litra
_________________

 
 
timo1990 
Młodzian



R25: 2.0, PH2 J7R... 91(97*)
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-07-03, 14:20   
 

Raczej tak. Skoro to takie ważne to póżniej sprawdzę...
_________________
Timo


 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2009-07-03, 21:58   
 

Kriss J6R to gaźnik i to na pewno nie ten. Zapewne jest to J7R. ABS miały TX już przed 90 rokiem, np. wersja ABS ;) A u ciebie w siliniku pozostał dolot od 12v taki w krateczkę, przez co może nie byc tam czujnika temp przychodzącej. Ciekawie jest rozwiązany wężyk od zbiorniczka wyrównawczego, u mnie wchodzi do chłodnicy.
_________________

 
 
timo1990 
Młodzian



R25: 2.0, PH2 J7R... 91(97*)
Imię: Tomasz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 57
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-07-04, 07:52   
 

Trzeba wam przyznać fachowość. Wystarczy, że spojrzy ktoś z was na zdjęcie i już widzi co jest grane. :D
_________________
Timo


 
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2009-07-04, 08:05   
 

To jest po prostu zamiłowanie ;) Jak przyjedziesz to zobaczymy co jeszcze było kombinowane w tym aucie i co da sie zrobić :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 29