:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z wentylatorem chlodnicy
Autor Wiadomość
jacek07 
Dzidziuś


R25: 2.0, TI, 12zaworowy, 12V, 99KW, 1991r.
Wiek: 65
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 2009-07-06, 16:21   problem z wentylatorem chlodnicy
 

problem jest taki, ze nie wlancza sie wentylator chlodnicy, co to moze byc?
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-06, 16:24   
 

prawdopodobnie czujnik usytuowany w dole chłodnicy. To on załącza wentylator gdy temperatura cieczy chłodzącej jest wysoka. Uzupełnij profil o dane auta - wtedy pomoc będzie bardziej konkretna -dla danego modelu.
_________________

 
 
jacek07 
Dzidziuś


R25: 2.0, TI, 12zaworowy, 12V, 99KW, 1991r.
Wiek: 65
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 2009-07-06, 16:38   
 

uzupelnilem dane. a czujniki juz byly dwa wymieniane.
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-06, 16:49   
 

ale w chłodnicy? to może spalił się silniczek od wiatraczka. Podłącz na krótko pod akumulator i zobacz czy wtedy się kręci
_________________

 
 
jacek07 
Dzidziuś


R25: 2.0, TI, 12zaworowy, 12V, 99KW, 1991r.
Wiek: 65
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 2009-07-06, 16:52   
 

po podlaczeniu na krotko oba silniki dzialaja
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 72
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2009-07-06, 17:12   wentylator
 

Pamiętasz Adam jak się zagotowałem w zeszłym roku, bo wiatraki nie działały ?
Okazało się że bezpiecznik był walnięty .Sprawdź
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-06, 17:36   
 

jeśli bezpieczniki i czujnik OK tomoże jest po prostu przerwany gdzieś kabel. Zdarza się że izolacja (osłonka) kabla OK a w środku drut przerwany. Ja tak miałem
_________________

 
 
jacek07 
Dzidziuś


R25: 2.0, TI, 12zaworowy, 12V, 99KW, 1991r.
Wiek: 65
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 2009-07-06, 19:17   
 

a w ktorym miejscu ten bezpiecznik?
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-06, 19:33   
 

:)

http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=125
_________________

 
 
jacek07 
Dzidziuś


R25: 2.0, TI, 12zaworowy, 12V, 99KW, 1991r.
Wiek: 65
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 5
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 2009-07-06, 19:58   
 

dziekuje bardzo za pomoc :D
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-07-06, 23:52   
 

Może masz mało płynu. Wtedy termostat się nie otwiera i czujnikowi jest zimno i za cholerę nie che włączyć wentylatorów. Dość częsty przypadek również przy zapowietrzonym układzie. Sprawdź czy chłodnica jest gorąca na całej wysokości, czy np. tylko w połowie.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2009-07-07, 08:49   
 

Jeżeli to wersja z dwoma wiatrakami to z lewej strony na obudowie wiatraków jest puszka gdzie spotykają się kabelki od czujnika i woatraczków.
Pierwszy bieg to połączenie szeregowe wiatraków, a drugi równoległe.
Dodatkowo są tam zabezpieczenia bimetaliczne żeby nie spalić silników.
Jak tam dawno nikt nie zaglądał to najprawdopodobniej RUDA zrobiła swoje.

Nie jestem pewien czy o takiej wersji piszemy, tylko się domyślam.
Podejrzewam że każda renia ma jakieś zabezpieczenia, idź po kabelkach a wszystko się wyjaśni.
Sprawdź też kostki od samych silniczków. U mnie są takie gumowe, dostała się tam woda i przestały działać.

Jak coś nie działa przeczyść styki (wszystkie :D )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 26