:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
jak byście mogli luknąć:D
Autor Wiadomość
Rambo_17 
Dzidziuś


R25: 2.0 ,TXI,134km,1990r
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 1
Skąd: Szczytno/Łódź
Wysłany: 2009-07-06, 16:39   jak byście mogli luknąć:D
 

Witam , otatnio gdzieś rozwaliła nam sie w jednej R25 głowica był to 2.0 12 zaworów silnik , po wielkich trudach w znalezieniu takiego silnika kupiliśmy z Ojcem ale całkiem inny i teraz nie możemy dojść czy to jest 2.0 8 zaworowy , czy może 2,2 ...
jak byście mogli pomóc i napisać w kometarzu co to za silnik byłbym bardzo wdzięczny ...

Zdjęcie0843.jpg
to ten silnik !
Plik cignito 64 raz(y) 142.43 KB

_________________
Nastka17
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-06, 16:44   
 

podobny temat juz był poruszany. Ten silnik to 8-zaworówka. Czy 2,2 czy 2,0 to zerknij na tabliczkę z pod kolektorem wydechowym przy przodzie silnika. Przepisz nam literki i cyferki - a my Ci powiemy co i jak. Rura dolotowa od filtra powietrza wskazuje na to, że był tam kiedyś silnik 12 zaworów. Widac też, że autko ma układ hamulcowy z ABS-em tak jak TI.

zapraszam tutaj :)
http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=132
_________________

Ostatnio zmieniony przez Adam 2009-07-06, 17:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-07-06, 16:55   
 

Przelóż ten reduktor LPG na drugą strone , bo dłuższego węza gazowego już sie chyba nie dało założyć a im dłuższy tym gorzej.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2009-07-06, 23:16   
 

Ja obstawiam 2.0
_________________

 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-07-06, 23:38   
 

jak na moje oko to 2.2 8V
 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-07, 08:15   
 

tak to sobie gdybać mozecie jeszcze przez 2 lata :twisted: silniki 2.0 i 2.2 8V zbytnio nie różnią się od siebie :P

Jeśli masz sonde lambda to napewno masz silnik 2.2 jeśli nie ma sondy to teraz zostają spekulacje bo w PH1 silniki 2.2 ( jak naprzykład w Tasmana GTX )nie miały sondy lambda a te silniki pod wzgledem budowy są do siebie bliźniaczo podobne i nic tu nie da że sobie ponabijacie posty ze ja stawiam że to 2.2 a jesteś tego pewien bo ja nie :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 22