Zrób dokładniejsze zdjęcie tego co masz na wężu między reduktorem a przepustnicą. Nie chce tutaj wróżyć ale jeśli to jest to co myśle to masz PSEUDO II generacje czyli coś co zakaładają gazownicy tylko po to, żeby samochód przeszedł coroczny przegląd.
Jeśli zależy Ci na silniku to doposaż to w prawdziwy komputer II generacji .
I na litośc boską przełóż ten reduktor na drugą strone komory silnika tak żeby ten wąż był jak najkrótszy !!!!Bo teraz to wygląda jak węzownica w bojlerze .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
cos ostatnio wydaje mi sie ze spala wiecej gazu bo zauwazylem ze z cetralnej czesci parownika wylaciala mi taka plastikowa zaslepka i teraz jest dziura az membrane widac
Możesz coś tam wcisnąc choć po tej stronie membrany panuje cisnienie atmosferyczne. Pattrząc na zdjęcie , po lewej stronie też jest "dziura" .
Tak jak napisał adam , długi wąż powoduje słabą reakcje reduktora na zmianę podcisnienia a co za tym idzie złe dawkowanie gazu podczas przypieszania czy zwalniania.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Komputer od gazu trzeba kupić. JEst tam cały zestaw ktory należy potem zamontować w samochodzie . Spiąc to wszystko z instalacją samochodu i już . Nie jest to takie trudne.
Długi wąż nie ma wiekszego wpływy na spalanie, ale warto go skrócić. Im krotszy tym lepszy.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Napisałem Ci co i jak zakładaja gazownicy. Mialeś zrobić zdjecie elementu ktory jest na węzy gazowym. Poza tym mozesz porobić zdjecia elektroniki spod maski.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum