:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z 1 biegiem i wstecznym
Autor Wiadomość
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-03-05, 20:15   
 

Dziś był u mnie kolega z R19. Będe mu wymieniał sprzęgło. Ma identyczne objawy jak ty, po porzednym rozgrzaniu sprzęgła , zaczynają sie problemy ze zmieną biegów.
Uszkodzony docisk a dokladniej spreżyny talerzowe. Można "naciągnąć" linkę ale wowczas sprzegło sie bedzie slizgać. Takie objawy są typowe dla uszkodzonego docisku. OCzywiście zakłądam że całą reszta jest sprawna, linka , napinacz itd..
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-03-08, 14:44   
 

ja tez sobie sprzęgło chyba nowe sprawie :) juz pisałem o swojej skrzyni kiedyś a nawet jest cos w księdze wozu co jest z nią nie tak :) linka sprzęgła nowa juz jest rozsypała sie w tamtym roku :)
i wymianie chyba sam z drobna pomoca poprzedniego właściciela reni jak to Adam robił :)
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-08, 15:47   
 

nawet z moją pomocą jeśli tylko bedziesz miał takie zyczenie. Przy okazji piwo się wypije i parę spraw obgada
_________________

 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-03-08, 22:48   
 

Adam najpierw odłożę kase na kupno sprzęgła , połowe kasy juz mam a potem już będę szukać kanału :) zobaczymy co będzie :)
 
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2009-03-08, 23:53   
 

Mariusz1500 napisał/a:
ja tez sobie sprzęgło chyba nowe sprawie

Niestety- Mariusz, najwyższy czas na sprzęgło kompletne- docisk, tarcza, łożysko oporowe. Po tym jak usiadłem za kierownicą Twojej reni- nie unikniesz tego.
Dziwne tylko, że tak wcześnie, masz mały przebieg, moje pierwsze sprzęgło padło po 240 000 km.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-09, 07:50   
 

W temacie kanału to na pewno Oleks nam chętnie pomoże :) Ja chyba w tym tygodniu musze sie do niego usmiechnąć
_________________

 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-03-09, 09:02   
 

Janusz ja jestem z tego co wiem 3 właścicielem reni :)
każdy inaczej jeździ 2 właściciel czyli mój wojo troche nią cisnął piskał oponkami podczas ruszania mi sie tez to od czasu do czasu zdarza :(
Blondas zauważył ze stojąc renia na czerwonym świetle mam wciśnięte sprzęgło :( i to juz daje ujemne skutki :( każdy ma inny styl jazdy i to sie potem odbija :(

[ Dodano: 2009-03-09, 10:27 ]
Sprzeglo kompletne w:
Focie producenta LuK - Aftermarket Service oHG 484.77 PLN
SACHS 506.04 PLN

na ul.Radwańskiej:
VALEO 380zł
a innego producenta 480zł

którego producenta jest lepsze sprzegło?????
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-09, 13:13   
 

Nie ma pewnie odpowiedzi które jest lepsze

Ja jeżdze tylko na Valeo

Moj kolega na jakimś włoskim (twierdzi że się łatwiej wysprzęgla)

Jak pisałem ja używam Valeo

Ale jak kupowałem ostatnio nowe w Intercars to łozysko było już jakoś "badziewnie" wykonane.

Inny starszy oryginał Valeo Miał o niebo lepsze wykonanie.
Z pod lady słyszałem że Valeo opusciło jakość i ludzie się powoli skarżą

Ja jeżdze 2 miesiąc narazie

Trudno coś autorytarnie radzić w dzisiejszych czasach "szybkiej produkcji" Sachs był kiedyś marką ale czy jest nadal nie wiem.
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-09, 15:05   
 

ja miałem w Kopciuszku Valeo - stare spaliłem w drodze na pierwszy zlot R25 w Sulejowie - na Radwańskiej z upustami zapłaciłem cos koło 300 zł. Jezdziłem cały czas i teraz jak silnik jest wyjety sprzęgło wygląda na zdrowe.
_________________

 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2009-03-11, 23:15   
 

używam valeo i jest ok, ale kupowałem kilka lat temu. nie wiem nic o obniżeniu jakości obecnej produkcji. mój mechanik nadal poleca valeo, a zna moje wymagania i wie, że nie skąpię. ale może na valeo ma najlepsza marżę?

a poważnie- brałbym valeo- najtańsze, prawie oryginał i myślę, że nawet jesli obniżyli jakość, to i tak przeżyje ten element dłużej niz samochód.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2009-07-19, 13:27   
 

[ Dodano: 2009-07-19, 13:27 ]
odiz napisał/a:
Witaj.Zacznij od regeneracji zewnętrznego mechanizmu zmiany biegów.Jeśli masz skrzynię NG3 to zestaw naprawczy od 17 do 30 zeta-ale nie myśl że tak pięknie :D Połowy klamotów nie ma-ale ze 2 lata pośmigasz-wymiana około 20 minut w kanale-ale bez problemów.Powodzenia.Ja aż mieszek na drążku przetarłem-wsteczny i jedynka. :cry:zacznij od tego -póżniej zaś sprzęgło i skrzynię rozbieraj-u mnie pomogło-skrzynia 498 tyś km przelatana,a dalej wchodzą biegi jak w ,,cnotkę,, hihihii


macie moze zdjecie tego co pisze ODIZ co proponuje wymienic mechanizm zmiany biegow????
_________________
www.czaplinek.pl
Ostatnio zmieniony przez areckicz 2009-07-19, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-19, 15:14   
 

Arek - zrób edytuj (u góry Twojego posta poprawo) i usuń duplikat. Jak to zrobisz ja usunę swojego posta i nie będzie OT
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 26