R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-07-26, 08:53 Ile pasów z tyłu ??
Wczoraj jadąc z 4 osobami, przypomniałęm sobie że mam z tyłu tylko dwa pasy i osoba jadąca w środku , pasa nie ma. Zastanawiałem się co bym powiedział podczas kontroli.
Nie widać żeby kiedykolwiek tam był pas , bo w oparciu są tylko dwie zapinki do klamer.
Jak to u was wygląda ??
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-07-26, 09:11
Adam tak masz rację , od momentu zakupu , nigdy nie podnośiłem siedzenia i pewnie tam jest własnie ukryty sprytnie trzeci pas .
3 uchwyt do zapięcia klamry w oparciu też jest pewnie sprytnie ukryty np. w schowku .
Napisałem wyraźnie że 3 pasa NIE MA.
Wiem że kiedyś było tak że jeśli samochód nie był wyposażony fabrycznie w pasy to nie trzeba było ich zapinać, no bo było to niemożłiwe.
W instrukcji obsługi też jest napisane że 3 pas był montowany w zależności od wersji i kraju.
Mając okazję jeździć Citroenem C15 ktory był przystosowany do przewożenia 5 osób , po rozłozeniu tylnej kanapy , nie było tam pasów wcale o ile dobrze pamiętam a samochód był kupowany jako nowy w polskim salonie.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-07-26, 09:21
No następny !!!! Czy wy musicie mnie obrażać porównując do ........
Szukać to już nie ma gdzie, rozbierałem wszystko łacznie z silnikiem i pasów nie było
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-26, 09:26
Macku, po co ten sarkazm - ten 3 pas trochę szpeci, widac to nawet na fotkach, jeżeli ktoś nie woził 5 osób mógł go po prostu zdemontowac - to nic trudnego.
MaciejR21 napisał/a:
bo w oparciu są tylko dwie zapinki do klamer.
zapinki czyli te zatrzaski? czy też chodzi Ci o te uchwyty na mocowanie zatrzasków na oparciu? Jeśli to drugie to są owszem dwa ale jeden jest podwójny.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-07-26, 09:35
U mnie są pojedyncze. W R21 są 3 i są też 3 pasy. U Skorpiona o ile pamiętam też są 3 pasy i 3 zapinki.
Gdyby było rzeczą oczywistą że ktoś to zdemontował to bym nie tworzył tematu. Poza tym nie trzeba zdemontować żeby nie było widać , wystarczy schować między oparcie a siedzenie.
Tak jak pisałem wcześniej jest to uzależnione od wersji wyposażenia lub kraju
Nie wiem jak to wygląda prawnie , i tym samym jak się zachowywac podczas kontroli, bo samochody nie wypsażone fabrycznie w pasy , nie muszą mieć ich zapiętych ( przykład C15 ) chyba że się coś pozmieniało w przepisach, choć C15 odbierałem z salonu w 2000roku.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-26, 10:12
Macku, przed chwila był u mnie Tasman - sprawdziłem i on ma tylko dwa uchwyty do tych zatrzasków (widac, że to fabrycznie). Ma więc tylko dwa pasy z tyłu - bez tego środkowego. Wersja GTX ph1 w skórze.
zanim zabiorę głos w tym temacie sprawdzę dokładnie co ja tam mam. Nie będę "chybał" "gdybał" jak to się nagminnie robi w wielu postach .Tylko napiszę dokładnie jak u mnie jest po sprawdzeniu .
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Samochód zarejestrowany w Polsce i dopuszczony do ruchu na 5 osób. Pasy sa dla 4. Nie przyjmować mandatu, żądać skierowania sprawy do Sądu Grodzkiego. Spokojnie do wygrania, bo nie ma przepisów wykonawczych warunkujących jazdę 5 osób tylko przy 5 pasach.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-07-26, 11:39
Zastanawiam się czy na francuski i niemiecki rynek nie było tych zmian. Ja mam z francuskiego rynku. Podobnie jak z rdzą ...niemieckie są bardziej zgnite i to już sprawdzone w kilku przypadkach .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum