R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-08-09, 17:32
bezpiecznik od dmuchawy się wygrzał - bo dmuchawa ciężko chodziła na niskich biegach. Po rozkręceniu i przesmarowaniu problem ustąpił.
grzanie pokrętła jest naturalne - ale chyba jednak było to pokrętło zbyt gorące jak na prawidłowe działanie
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-09, 19:11
Ja ci podałem przykład grzania sie oporników a potencometr podswietlenia to własnie regulowany opornik. Jak myśłisz po co ma on po bokach blachy ?? Własnie po to żeby odporowadzały ciepło . Im mocniej przyciemnisz tablicę tym wiecej ciepła się wydzieli na regulatorze.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Bardzo często przyczyną nadwyrężenia się jakiegoś obwodu w aucie są:
1. Ciężka praca jakiegoś silni(cz)ka
2. Brak gdzieś masy. Odbiornik zawsze znajdzie obejście przez inne urządzenie, obciążając zbyt mocno jego obwód
3. Zwarcie poprzez inny element
Najłatwiej namierzyć organoleptycznie. Zbyt ciepły kabel poprowadzi do celu. Trzeba ino wydobyć je na wierzch. Może nawet zdemontować tapicerkę. Często przyczynę można znaleźć na złączkach progowych, ukrytych właśnie pod osłonami przy nadkolach wewnątrz kabiny. Właściwie nie tyle przyczynę, co przegrzane piny. Łatwiej wtedy znaleźć ustrojstwo.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum