A oto owe nieszczesne pekniecie
prawdopodobnie Renia w sobote zostanie wystawiona w ogloszenia pod mlotek jezeli nie zrobie tej wady do soboty:cry:
ale oficjalna decyzja dopiero w sobote
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 18:40
I jak myślisz ile dostaniesz za uszkodzony samochód ?? 500zł ???
Z takim pęknięciem gniazda , spawacz ALU powinien poradzić sobie bez problemu.
Można ew. zrobić takie coś .
Zaspawać całkowicie ( zaślepić ) to gniazdo a w miejscu gdzie jest czujnik ciśnienia oleju ( do wskaźnika) , wykonać trójnik tak żeby w jedno gniazdo wkręcić dwa czujniki.
Albo tak jak pisałem za 650 zł jest podobno NOWY nieużywany silnik.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
spawcz powiedzial tak ze jedynie moze mi to pospawac pod warunkiem ze zaslepi calkowicie ta dziure bo czujnika nie da rady zespawac z blokiem a ten czujnik musi byc bo bez niego nie mam kontrolek od oleju i wskaznika poziomu oleju jeszcze pomysle nad rozwiazaniem Macieja zaslepic tamta i wykombinowac trujnik i podlaczyc go obok duzego tylko teraz jak taki trujnik zdobyc?
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 19:08
Poszukaj tokarza. Każdy średnio zaawansowany tokarz , wykona ci taki trójnik. Wykręc oba czujniki zanieś do niego wytłumacz o co chodzi i po kłopocie. Powinien on sobie pomierzyć gwinty, a jak nie to podasz mu gwinty z katalogu. Trzeba tylko tak zrobić trójnik żeby można go było wkręcić ( zeby nie haczył o nic) i żeby można było w niego potem wkręcić oba czujniki bez problemu. Kanał wewnatrz trójnika może być minimalny. Możesz też wkręcić czuujnik kontrolki zamiast czujnika cisnienia ( od wskażnika ) ale wówczas pozbędziesz się wskaźnika , ale jeździć można. Na zrobienie trójnika będziesz miał wowczas troche czasu.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 19:11
Musiałbym obejrzeć blok ale gdzieś też sa przygotowane miejsca pod węze do turbospręzarki ( przy silnikach turbo) wystarczy tam nawiercić dziure i nagwintowac nowe gniazdo. Niestety jest z tym troche zabawy i nie da sie takiej usterki usunąc za pomoca gumy do życia , ale nie jest to też awaria ktorej nie mozna naprawić ...i to niedrogo.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 19:13
I znów bedziesz jechał ze strachem czy sie nie rozleci. Pomyśl co by było gdyby Ci sie to przytrafiło w trasie ze zlotu albo na zlot, 300km od domu.Dobry klej to z 30-40zł plus benzyna do odtłuszczenia i wymycia oleju plus czas. Zamiast tego dołozysz parę złotych i zrobisz porządnie i " na zawsze"
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Taki trójnik zdobędziesz na każdym szrocie, gdzie złomują Polonezy. W starych Poldkach z kwadratowymi zegarami były stosowane dwa czujniki, zwarciowy do lampki i potencjometryczny do zegara. Oba były podłączone do magistrali olejowej w jednym otworze, w bloku silnika i rozprowadzone za pomocą trójnika.
Miło mi, pozdrawiam, ale złotówą to ja jestem nie z powołania ale braku innych pomysłów na życie. Kiedyś robiłem wiele innych rzeczy znacznie ciekawszych i ambitniejszych, ale i to zajęcie może sympatyczne. Stop, bo opuszczam temat wątku!
panowie znalazlem jeszcze jedno rozwiazanie moze wykrecic ta srube imbusowa z bloku i tam wkrecic czujnik???
tylko ciekawe czy tam jeszcze jest kanal od oleju czy juz woda od pompy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum