R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-08-11, 22:50
to jest chyba zaślepka otworu, który służy przy wierceniu kanałów w bloku silnika. Po wywierceniu kanału - zakłada się zaślepkę. Wydaje mi się, że jest to zaślepka od kanału cieczy chłodzącej. Pewien zaś jestem, że najlepsze rozwiązanie to zaspawanie pękniętego otworu na trwale i użycie trójnika nabytego na szrocie według wskazówek Macka i taxi.wrocław
Witam Renia odzyla zrobilismy tak zaspawal mi calkowicie miejsce na czujnik i wykrecilem ten duzy obok i traf byl po mojej stronie ze akurat pasowal gwint od tego malego czujnika do tego duzego i w zamian tego duzego wkrecilem ten maly widac na zalaczonym zdjeciu
i wszystkie kontrolki sa jak ta lala i nawet wskaznik dziala poziomu oleju
przy okazji odkrecilem ta srube imbusowa i tam idzie dalej komora oleju i w nia bede montowal ten wiekszy czyjnik tylko musze zrobic redukcje bo tam jest wiekszy gwint ale to w swoim czasie mysle ze jazda bez tego wiekszego czujnika nie zaszkodzi wazniejszy jest ten maly czujnik bo od niego mam wszystkie kontrolki i wskaznik poziomu oleju
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-12, 23:49
Większy czujnik jest tylko od wskaźnika ciśnienia oleju. Jak będziesz robił redukcje to żebyś czasami jej nie zrobił tak jak poprzednią , że znów coś ci pęknie.
To ma być zwykłe przejście WZ z odpowiednimi gwintami , tak jak w armaturze wodnej czy gazowej .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum