Problem z odpalaniem silnika czasem 3-4 Minut ciepły i zimny.
Rozrusznik kreci pompa paliwa cisza brak iskry
Po kilku minutach męczenia Silnik rusza włacza sie ssanie i wszystko podczas jazdy jest normalnie.
Aż do wyłaczenia silnika
Posprawdzałem oczywiście
:czujnik Halla ,moduł cewkę czujnik ssania itd
Wsio ok i tym bardziej że wiekszość to elementy nówki jak przewody kopułki czujniki itd
I się zmartwiłem bo to pewnie Elektryka tak sobie gdybam
Czy to przekaznik pod kierownicą po lewej stronie 5 nózkowy francuski.
Może jego gniazdo przekaznik nie ma numeru .Ma na sobie schemat zapłonowy i tyle wiem że bez niego samochód nie zapali bo kiedyś go wyjmowałem.
A może problem z zasilaniem jednostki sterującej (np zzieleniał przewód)
Dziś nie miałem siły grzebać dalej i nie powiem żebym lubił elektrykę
Poszukam w Poniedziałek ale jak ktoś ma pomysły to miło posłuchać
Ja podejrzewam:
1.znikanie" plusa po zimnych nocach na jednostkę sterującą w ciepłe dni rozruch był ok
ale po nocy zimnej kłopot
2>immobilajzer (poprzedniego własciciela)
3.Autoalarm poprzedniego własciciela
4.Styki przekazniki
5.Jeden "zielony przewód"
Pompę zasile jutro na ktrótko pomierzę napiecia
Narazie widzę że na moduł idzie 12 v ale nie wychodzi z niego nic mam drugi (napewno dobry)
i to samo
R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 372 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-09-14, 11:52
A czy przypadkiem ten immo i alarm nie odcianją pompy paliwa i zapłonu ?? ??? bo jak tak to zaczynał bym szukanie tutaj bo miałem podobny problem właśnie z immo poprzedniego własciciela i niestety skończyło się na wymontowaniu tego ustrojstwa, z kolei w Fordzie podobne immo powoduje błedy jednoskie sterującej bo immo mozna wyłaczyć tylko na włączonym zapłonie ( a odcina właśnie pompe ) i jednostka sterująca nie otrzymuje sygnału z pompy i wywala błędy z tym że w fordzie jest zaawansowane immo i ni jak nie wiem jak to rozgryźć. w kazdym razie jesli obydwa systemy zabezpieczeń odcinają pompe to tam bym się porozglądał jeśli jednak to nie to.. to tak jak koledzy pisali wyżej...
Bad Electric... Nie chciało mu się pomyśleć Ale tak na poważnie - czy wcześniej wszystko działało OK?? I nagle się pojawiły te usterki?? Ten kondensator mnie zadziwia - bo nygdy go nie wymieniałem (a już miałem zdalną wymianę cewki niedawno)... I pompa tak nagle siadła?? Jak Koledzy wcześniej piszą - maybe styki przy pompie przekorodowały...
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-09-15, 23:20
Jak masz chęć możesz przysłać mi to cudo. Wierz mi nie ma rzeczy nie naprawialnych . Już nie raz i nie jednej osobie to udowadniałem , szczególnie zarozumiałym "fachowcom". Jeśli faktycznie szlak trafił tylko przekaźnik wewnątrz to da się to zrobić , choć nie twierdzę że będzie to proste .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum