R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-10-22, 21:12 Czarna wróciła na warsztat
Dzisiaj Czarna wjechała spowrotem do warsztatu na dalsze poprawki i naprawy.
Niestety niechętnie zapaliła a jak już się to udało to nie trzymała obrotów , nierówno paliła i ogólnie silnik pozostawiał dużo do życzenia.
Na pierwszy ogień poszła kopułka i jak się okazało był to strzał w 10.
Okazało się ze srodkowego styku już w zasadzie nie było.
Po wymianie silnik ożył i pracuje bez zarzutu.
Pszyszedł czas na klimę , do której się dziś dobrałem. Jeszcze wyjęcie i załozenie spręzarki , wymiana uszczelek, i powinna zadziałać.
Przy okazji też trzeba uszczelnić okolice pompy wody bo gdzieś coś minimalnie ucieka a nie bardzo wiadomo skąd.
Dalsze postępy i opisy niebawem.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-10-22, 22:24
Postęp jak postęp z każdą godziną ten samochód drożeje.
[ Dodano: 2009-10-27, 11:11 ]
Dalszy ciąg walki z klimatyzacją polegał na wymianie uszczelniaczy spręzarki , ktore wyglądały tak :
Dla dociekliwych mogę napisać że nowe uszczelki potrafią tak wyglądać po niecałym roku używania. Tak było w moim wypadku i stosowałem wówczas oryginalne oringi zamówione w ASO. Poprostu występują tam takie temperatury i ciśnienia , że guma się zniekształca. Dlatego też nie raz pisałem że przy uruchamianiu klimatyzacji , ważną rzeczą jest wymotnowanie spręzarki. Po pierwsze z powodu uszczelek a po drugie z powodu zalania jej olejem , przez otwór ktorym należy to zrobić. Na zdjęciu spręzarka zaleawana jest olejem z kontrastem UV.
Potem załozenie nowych uszczelek i montaż wszystkiego
Przy okazji wyszła na jaw awaria wentylatorów. Pierwszy bieg nie działał , a na drugim chodził tylko jeden wentylator. Widac było że ktoś już tam grzebał. Po krótkich poszukiwaniach okazało się ze rozleciała się kostka łacząca wentylator z instalacją. Kostka zostanie pominięta i wentylator będzie podłaczony na stałe. Potem dopiero do przeglądu pójdzie moduł przekaźnikowy.
C.D.N
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum