Wysłany: 2009-11-29, 21:46 Renault wiceliderem branży
Renault zajęło drugie miejsce w analizie wizerunku marek motoryzacyjnych w Polsce. Ranking Top Marka to badanie wizerunku i postrzegania w prasie 50 najaktywniejszych medialnie marek, wyodrębnionych w ramach dziesięciu sektorów rynku najczęściej przywoływanych na łamach analizowanych tytułów.
Miesięcznik Press i firma Press Service po raz kolejny przeprowadziły analizę prasy pod względem marek wystepujących w mediach. Francuski koncern pojawiał się w mediach w kontekście wprowadzania na rynek nowych modeli samochodów, z których najwięcej miejsca w mediach poświecono Nowemu Renault Laguna. W porównaniu z innymi badanymi markami, Renault zdobyło najwiekszą ilość punktów za pozytywny wydźwięk publikacji, na co istotny wpływ miały artykuły dotyczące zaangażowania Renault w dziedzinę bezpieczeństwa, takich jak Szkoła Jazdy Renault i program edukacyjny dla szkół podstawowych "Bezpieczeństwo dla Wszystkich".
Wyboru branż i brandów dokonano poprzez wskazanie tych, które w okresie od lipca 2008 roku
do czerwca 2009 roku zostały wymienione w największej ilości publikacji. W rezultatcie podjętej analizy powstało dziesięć zestawień sektorowych, w ramach których pokazano analizy pięciu top marek. Analizie poddanych zostało prawie 300 tysięcy publikacji. Wyniki opublikowano w specjalnym dodatku Top Marka, dołączonym do miesięcznika Press.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum