witajcie długo nie zaglądałem na tą stronę bo z czasem krucho,, ale mam mały (mam taką nadzieje) problem. przestała mi działać stacyjka w mojej drugiej Renatce i chce ją wymienić ze starej. Odkręciłem wszystkie osłonki odpiąłem kostki ale samej stacyjki nie mogę wyciągnąć. Rozważałem rozwiązanie siłowe ale może lepiej po dobroci tylko nie wiem jak
kluczyk musisz przekrecic w przeciwna strone po jego wlozeniu do stacyjki lub tylko na 1 pozycje (zeby dzialalo radio i zegarek) i cala wkladka wychodzi z metalowego uchwytu
Kluczyk musi byś w pozycji pośrodku między A i M (jest tam tylko kreseczka, bez literki). Od góry jest też jedna śrubka trzymająca stacyjkę. Jak ją odkręcisz, odepniesz 2 kostki pod kierownicą i ustawisz kluczyk w w/w pozycji to stacyjka powinna wyjść.
Wielkie dzięki za szybką i konkretną pomoc. Jestem na razie 30-letnim DZIDZIUSIEM, więc na razie raczkuje w tej kwestii niewiele mogę się odwdzięczyć, no chyba żeby ktoś nie wiedział jak otworzyć maskę... Stacyjkę wyciągnąłem bezproblemowo, niestety okazuje się, że to nie ona jest przyczyną. Objawy: sporadycznie pali, częściej jednak nie reaguje wcale. Jakbyście mieli sposób na rozwiązanie tego problemu to byłbym bardzo wdzięczny
Opisz dokładniej o co chodzi , bo samo nie pali to trochę za mało .Jak się zachowuje rozrusznik ? Co słychać w momencie przekręcenia stacyjki?Sprawdź masę. Adam miał niedawno podobne problemy z rozrusznikiem.
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-01-03, 18:18
dokładnie - rozrusznik w ogóle nie kręcił tylko stukał. Myślałem, że się uszkodził a to był tylko urwany przewód masowy pomiędzy karoserią a skrzynią biegów. Po podłączeniu wszystko zaczęło działac
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-01-03, 20:15
Jeśli nawet nie stuka ( jak nie chce zapalić) to przede wszystkim sprawdź cienki przewód podłaczony do rozrusznika na wsuwkę. Połaczenie to lubi skorodować tym bardziej o tej porze roku. Jeśli to nie pomoże to załóż nowy temat w odpowiednim dziale.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
wygląda to w ten sposób, że przekręcam stacyjkę, zapalają się kontrolki, przekręcam dalej i zero reakcji. tzn czasami załapuje ale bardzo rzadko. Zdarzają się też jakby to powiedzieć "jęknięcia". Może to ten przewód między karoserią a skrzynią biegów, tylko nie wiem gdzie go szukać
na razie raczkuje w tej kwestii niewiele mogę się odwdzięczyć,
Możesz, możesz, choćby wciskając przycisk "pomógł" pod pomocnym postem .
Kiedyś Zulus jak miał podobny problem, to wyciągał z bagażnika młotek i okładał nim rozrusznik. Pomagało z miejsca . Jeśli i tobie pomoże, to rozrusznik do wymiany, lub regeneracji. Jeśli natomiast nic to nie pomoże, to kabelkologia zostane. Polecam sprawdzić przekaźniki przy komputerze (lewe nadkole). Jeden uruchamia pompę paliwa, a drugi rozrusznik.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2010-01-04, 14:32
Ja mam taki sam problem ale wtedy wyciągam z bagażnika złotego hamera i renia dopala nic na sile wszystko motkiem możlwie bardzo że szczotki Ci się skończyy ot i cały problem.
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum