:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
na LPG przy hamowaniu gasnie
Autor Wiadomość
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-02-28, 22:15   na LPG przy hamowaniu gasnie
 

na Gazie ladnie chodzi na biegu jalowym ladnie trzyma obroty ale podczas jazdy jak np. przy dojerzdzaniu do skrzyzowania trzeba przyhamowac to zgasnie lub zejdzie nisko na obroty zatrzesie silnikiem i powróci do swoich obrotow

mysle nad tym ze moze ma za mala dawke gazu odkreconą na wezu
chodzi mi o te srube sa tam dwie jedna na wezu a druga bez wezy a pod spodem jest do tego podlaczona jakas wtyczka
_________________
www.czaplinek.pl
Ostatnio zmieniony przez areckicz 2010-03-01, 15:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-01, 00:13   
 

To stary jak swiat problem z wolnymi obrotami . Na zdjeciach widzę że jest tam namieszane. Najlepszym wyjsciem jest załozenie prawdziwej II generacji bo teraz masz pseudo II generacje przerobioną na I generacje czyli śrubę. Żeby zrobić chocby na śrubie wolne obroty trzeba zastosować dokładkę przekaźnika opisana przeze mnie na forum i przy okazji o ile nie jest zrobiona , odłaczaną pompę paliwa.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-03-01, 00:19   
 

hhmmm wolne obroty sa po odpaleniu ladne tylko mi chodzi ze jak jade i chamuje to spadaja nisko i sie podniosa lub zgasnie silnik
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-01, 00:28   
 

Jeśli masz dwie wykorzystane śruby to nie ma mowy o prawidłowych wolnych obrotach . Wolne obroty to nie tylko to co sie dzieje na postoju , ale też to co jest w czasie jazdy .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-03-01, 00:30   
 

MaciejR21 napisał/a:
Żeby zrobić chocby na śrubie wolne obroty trzeba zastosować dokładkę przekaźnika opisana przeze mnie na forum i przy okazji o ile nie jest zrobiona , odłaczaną pompę paliwa.


jak chodzi na gazie to mam osobny przelacznik do wylaczania pompy i jak jest na gazie to papa jest calkiem wylaczona

[ Dodano: 2010-03-01, 00:31 ]
MaciejR21 napisał/a:
Jeśli masz dwie wykorzystane śruby to nie ma mowy o prawidłowych wolnych obrotach

jedna sruba jest w wezu a druga jest bez wez tak jak widac na zdjeciu przypieta opaskami tylko jakas kostka podpieta pod spodem do tej sruby
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-01, 00:38   
 

No to jest własnie pseudo II generacja ktorą ktoś odłaczył. Sprobuj tymczasowo przekręcić w lewo śrubę na reduktorze o 1/4 obrotu . Najpierw jednak ustaw rure wlotu powietrza o filtra tak , zeby podczas jazdy powietrze do niej nie wpadało bezpośrednio.
Jeśli po ustawieniu dolotu jak napisałem i odkręceniu śruby nie pomoże to możesz spróbowac odkręcić ja jeszcze o 1/4. Jest to jednak papranie w gównie. Jak uzbierasz środki i załozysz sobie II generacje wszystkie kręcenia srubami się skończą niezależńie od jakości gazu i warunków atmosferycznych.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-03-01, 00:46   
 

MaciejR21 napisał/a:
Najpierw jednak ustaw rure wlotu powietrza o filtra tak , zeby podczas jazdy powietrze do niej nie wpadało bezpośrednio.


hhmm :) nie rozumiem rure wlotu powietrza a teraz wlatuje bezposrednio powietrze?
ktora to jest rura? ja pierdziu ;)
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-01, 07:32   
 

ta od spodu obudowy filtra powietrza. Normalnie powinna byc podłączona rurą do takiego wlotu z tworzywa obok chłodnicy. Jak tak masz to odłącz i skieruj rurę ciągnąca powietrze do góry lub do tyłu komory silnika.

Nie widze też jak masz umieszczony parownik. Nie bokiem przypadkiem?

[ Dodano: 2010-03-01, 07:37 ]
a nie - na innym zdjęciu widzę , że parownik OK
_________________

 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-03-01, 16:53   
 

udalo mi sie zredukowac te gasniecie przy hamowaniu wyregulowalem to sruba na wezu nie wiem moze to przypadek i czy wogole ta srubka sie reguluje obroty podczas jazdy czy ona dawkuje gaz i czy przez zle wyregulowanie tej srubki moze spalac wiecej gazu??
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-01, 17:14   
 

tak to zwykły zawór - odkręcasz idzie więcej, jak zakręcisz to mniej. Proste
_________________

 
 
Marcin Boroński 
Kawaler



R25: 2.9 V6 B29F 87
Imię: Renata
Wiek: 45
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 63
Skąd: Wieliczka
  Wysłany: 2010-03-05, 11:39   Dolot powietrza z modyfikacją
 

Po tym jak kiedyś podtopiłem renatke . zmieniłem całkowicie dolot powietrza do filtra a mianowicie jak widac na zdjeciu przełożyłem z wersii I filtr i dałem wlot górą .Ale wracając do gazu obroty troszke mniej świrowały po zabiegu ... noi woda już nie groźna :)

DSC_0840.JPG
Plik cignito 30 raz(y) 101.19 KB

 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-05, 22:46   
 

Tyle że takie zabiegi ( jak i podobne pseudo gazowników ) , pogarszają osiągi auta u zwiększają spalanie.
Gaz potrzebuje zimnego powietrza , a pod maską powietrze może osiągać kilkadziesiąt stopni nawet.
Cała operacja polega tylko na tym żeby powietrze nie było wpychane w dolot ( nie wpadało ) w czasie jazdy, choć dobrze wyregulowana instalacja sobie z tym potrafi poradzić .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
prosiaczek231 
Dzidziuś


R25: mam zamiar kupic w przyszłości
Imię: Renia
Wiek: 43
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2010-03-07, 18:42   
 

areckicz, i poradziłeś sobie z tym problemem gaśnięcia :?: :?:
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-03-07, 19:21   
 

nie nic nie grzebie nie znam sie na instalacji gazowej w najblizszym czasie udam sie do gazownika odrazu wyreguluje i zrobi mi zeby pokazywalo ile jest gazu w butli bo na dzin dzisiejszy cos mi to szwankuje raz pokazuje 4 diody a raz jedna czerwona
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 30