R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-02-28, 13:27
Jaki Ty masz tam moduł ??? Standardowy ???
Czujnik masz podłaczany bezpośrednio do modułu ??? Czy sygnał sterujący do modułu idzie z komputera silnika ???
Na pierwszej kostce modułu zapłonowego jest zasilanie , masa , i sygnał obrotomierza ( mogłem pomylić koleność ) . Na środkowej kostce jest sygnał sterujący i przy sterowaniu z komputera silnika idzie tam jeden przewód , a przy sterowaniu ż czujnika idzie tam poprostu przewód od czujnika dwużyłowy.
Sprawdź też kondensator . Czy na pewno podstawiałeś sprawny moduł zapłonowy / cewkę albo komplet moduł + cewka ???
ZObacz czy podczas rozruchu / kręcenia rozrusznikiem , nie zanika Ci napięcie na module zapłonowym ( taki jest objaw uszkodzenia przekaźników odpowiedzialnych za zasilanie osprzętu silnika ) .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Jaki Ty masz tam moduł ??? Standardowy ???
Czujnik masz podłaczany bezpośrednio do modułu ??? Czy sygnał sterujący do modułu idzie z komputera silnika ???
Tak czujnik idzie do moduły bezpośrednio 2 pinowy kabel (Hall)
Na pierwszej kostce modułu zapłonowego jest zasilanie , masa , i sygnał obrotomierza ( mogłem pomylić koleność )
Ok tak jest jak piszesz tyle że plus jest ostatni
. Na środkowej kostce jest sygnał sterujący i przy sterowaniu z komputera silnika idzie tam jeden przewód , a przy sterowaniu ż czujnika idzie tam poprostu przewód od czujnika dwużyłowy.
Sprawdź też kondensator . Czy na pewno podstawiałeś sprawny moduł zapłonowy / cewkę albo komplet moduł + cewka ???
Jak sprawdzić czy 3 moduły które mam są sprawne idzie to jakoś pomierzyć?
2 miesiące temu chodziły bo podmieniałem
Kondensator jak sprawdzić ? może być masz rację uwalony?????
Jak będzie uwalony to nie mam pojęcia gdzie go kupić
ZObacz czy podczas rozruchu / kręcenia rozrusznikiem , nie zanika Ci napięcie na module zapłonowym ( taki jest objaw uszkodzenia przekaźników odpowiedzialnych za zasilanie osprzętu silnika ) .
Ok to na pewno sprawdzę ten zanik napięcia na plusie do modułu
Bardzo trafne uwagi Maćku dziękuje z góry za odpowiedz
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-01, 00:33
Kondensator możesz odłaczyć na czas prób może chodzić bez niego.
Modułu nie pomierzysz , możńa pomierzyć samą cewkę odkręcając ja od modułu , jednak to niestety nic pewnego .
Jeśli jednak chodziły , można uznać że są sprawne , ale przełóż same cewki między całymi modułami.
Napisz mi dokładne oznaczenie silnika to zerkne do papierów.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-01, 23:59
Pomieszałeś typ nadwozia w numerem silnika. Zobacz mój temat odnośnie tabliczki znamionowej i odczytaj symbol na Twoim silniku.
Typ silnika z mojej tabliczki to J7T754
http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=3944
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Pomieszałeś typ nadwozia w numerem silnika. Zobacz mój temat odnośnie tabliczki znamionowej i odczytaj symbol na Twoim silniku.
Typ silnika z mojej tabliczki to J7T754
http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=3944
Wtrysk mam z tego co podałem numer silnika
A silnik mam ten sam co ty
zernę jutro na tabliczkę
Odpaliłem go i dwie niezłe zagadki
1.Kondensator dotknąłem i chodzi
2.Musiałem zmienić wszystkie swiece
Po wyjęciu świecy na dekiel świeca miała straszne przebicia
Swiece to Beru ( 1 Miesieczne ) Beru Ultra Made In france 1645700
3 mają przebicia jedna cała kolor poprawny
Muszę poszukać Championów czy cuś
Albo coś jest z cewką lub modułem bo świece na 1 miesiac to coś mało
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-02, 22:53
No to ja takie doświadczenia miałem ze świecami NGK i to był ostatni raz kiedy je kupiłem , a było to daaawno temu .
Poszukaj świec DENSO . Dobre tanie , oryginalne japońskie .
Skorpion jeździ na takich i na takich samych jeździ mój silnik w R21 , bez żadnego problemu.
Pisałeś wcześniej że nie masz iskry na cewce , a to też ważne czy sprawdzasz ja bezpośrednio na cewce czy na końcówce kabla zapłonowego.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Może nawet Iskry załozyć jak dostanie .A Maciek poleca Denso ponieważ pracują w dwóch autach i do tej pory nie było z nimi zadnych kłopotów, a tych co wymieniasz po prostu nie znamy .
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Muszę dociec co w moim układzie wtryskowym zbyt wzbogaca mieszankę (Pamietacie ja mam Boscha) mam dokłądnie taki wtrysk jak w Audi 80
Zapalam na zimnym i na jałowym biegu mimo tego że ssanie działa 3 krotnie mi gaśnie.
Capi bogatą mieszanką
Jak już ma minimalną temperaturę to problem ustaje
Pytanko nie macie kogoś w Boschu z jakąś porzadną zniżką na graty
Bo potrzebuje coś do wtrysku tylko produkcji Bosch ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum