:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Reportaż o produkcji Renault 25
Autor Wiadomość
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-03-19, 00:16   Reportaż o produkcji Renault 25
 

Znaleziony na francuskich stronach i poddany polonizacji w studiu R25-TV program o produkcji Renault 25. Można zobaczyć m.in. taśmę produkcyjną. Miłego oglądania :).



Podziękowania dla Lipidora za przetłumaczenie zawartości słownej na nasz rodzimy język.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-19, 00:35   
 

No i już choćby tu widać czemu to wszystko takie trwałe .
Bo składane w większości ręcznie a nie jak dziś przez roboty .... z wyrywkową kontrolą jakości .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-03-20, 16:05   
 

Gdzieś już to widziałem kiedy, dawno temu, chyba na stronie co jest w rogu, to chyba jakaś telewizja
_________________

 
 
PAFNUCY 
Starszy starszak


R25: GTX 2,2 benzynka 89r,
Wiek: 48
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 130
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-03-21, 09:35   
 

fajnie az poczulem zapach nowej Reni :lol:
_________________
Pafnucy i Renata w jednym stali domku... :)
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-03-24, 14:56   
 

W związku z wymianą filmu oryginalnego na film z tłumaczeniem, pewne posty nie pasowały do tematu i zostały usunięte. Można teraz komentować powyższy reportaż z większą świadomością czynu :).
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-24, 15:21   
 

cele ambitne - szczególnie z tą jakością. Jak wiadomo np. Niemcy sie zrazili do R25 ze względu na słabą jakość. Jakość się potem poprawiła, złe wrażenie niestety nie.
_________________

 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2010-03-24, 15:21   
 

BRAWO !!!
Za tłumaczenie należy się Oskar ;).
No to teraz już wiemy po co tam była Bemka ;). Czekam na następne filmiki tego typy (zaraz będę sam szukał ;)).
_________________
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2010-03-24, 17:02   
 

Niezły lektor :D Fajnie miło :) i teraz wszystko się rozumie.
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-03-24, 19:50   
 

Tomek, gratuluje dykcji.
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-24, 20:27   
 

No bardzo fajne :).
Mogłes walnąć coś na koniec ....coś a'la "czytał Lucjan Szołajski" ;) :mrgreen:
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-24, 20:32   
 

MaciejR21 napisał/a:
czytał Lucjan Szołajsk


czytał Tomasz Boski :D
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-03-24, 20:49   
 

No ja raczej liczyłem na refleksje nad treścią, ale dzięki.
Adam napisał/a:
Niemcy sie zrazili do R25 ze względu na słabą jakość. Jakość się potem poprawiła, złe wrażenie niestety nie.

Jakość PH1 nie ustępuje specjalnie jakości PH2. Nie widziałem boczków w PH1 tak podatnych na odkształcenia jak w PH2 :). Jest wiele przykładów na znakomite zachowanie wersji PH1 i baaaaardzo wiele szrotów PH2. Zapewne poprawa jakości PH2 to zwykła poprawa marketingu firmy :D
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-24, 20:59   
 

To fakt. Stoją u Włodka na dzień dzisiejszy 3 sztuki Ph1. Złota ktora niestety skończy nieciekawie , wygląda idealnie . Środek super , co dziwne listwy wokół szyb w dużej części są jeszcze pokryte chromem co w Ph2 jest rzadko spotykane. Silnik V6, nieco starszej konstrukcji ( jest tam chyba ten ponad 150 konny ) odpalił w zeszłym roku po bodajże roku stania. Uszczelka tylnej klapy w górnej części niemal w każdej Ph2 jest oberwana , chodzi o jej krańcową część. W Ph1 trzyma się idealnie mimo że jest o wiele starsza . To kilka przykładów a jest ich na pewno więcej.
Są też minusy . Podobno zabezpieczenia antykorozyjne niektórych elementów nie były najlepsze. Nie pamiętam też czy czasami nie było problemów ze sztywnością karoserii.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-03-24, 22:18   
 

Panowie mi się wydaje że problemy jakościowe to nie płowiejące uszczelki czy wypaczające się boczki tylko problemy występujące w nowych samochodach, rocznych dwuletnich, np jeżeli kupuję furkę za grube pieniądze i po miesiącu nie otwierają mi się szyby, albo rozpina się kostka przy podłużnicy, to bym się zapienił. W sumie nie mówi się o jakichś poważnych usterkach czy awariach, no może poza AR4, tylko o pierdółkach.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 28