Wysłany: 2010-04-09, 19:27 pedal schodzi na sam dol
Po zalozeniu z tylu przewodow gumowych zamiast korektora sily hamowania i po odpowietrzeniu ukladu hamulcowego przy hamowaniu hamuje jako tako ale pedal opiera sie az o podloge
Dzis zostala podjeta druga proba odpowietrzania hamulcow tak jak dal mi skorpion wskazowke zalozyc wezyki na odpowietrzniki i zatopic je w plynie i patrzec czy beda szly bomble ale nic sie nie pokazalo karzde kolo odpowietrzali chyba z 10 razy i nic dalej to samo
gdy silnik jest zgaszony to pedal hamulca jest u gory przy wcisnieciu
a przy zapalonym silniku naciskajac na pedal hamulca to na polowie sie zatrzyma i po sekundzie idzie na dół
co prawda hamowac to hamuja kola ale nie powinno tak byc ze pedal jest w podlodze
Ups-chyba korektor hamowania oddał ostatnie tchnienie .Ja go wy...exmitoliłem i heble na krótko załączyłem.Poezja ABSy się chowają ze 140 do zera na lewym pasie nad ranem około 100 metrów .Ale warunek-musisz co 3 miechy rozebrać tył i trochę pasty miedzianej zostawić-aby klocki równo chodziły-bo jak nie to będziesz przy hamowaniu latał jak majtki na ku.....tirówce?
Odiz Arek ma z tyłu bębny i właśnie wywalił korektor , tylko przy tej operacji nie dopilnował i wyciekł mu cały płyn hamulcowy zapowietrzając cały układ łącznie z pompą. ABS-u Arek nie ma .
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-04-10, 22:57
Bardzo prawdopodobne że przepuszcza mu pompa. Może też mieć zapieczone samoregulatory w tylnych hamulcach przez co szczęki za bardzo są oddalone od bębna.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
samoregulatory-źle wklepałem nowe szczęki-i się z księżycami od samoregulacjii mijały.Poczekałem do maja-nad Bugiem a w czasie łapania ryb bębny aut-jeszcze raz montaż i ustawianie szczęk-powrót-ostre hamowanie w Sokołowie-BRZYTWA !!
przednie hamulce sa odpowietrzone plyn tryska zero powietrza tak jak pisalem wczesniej na jedno kolo chyba z dziesiec razy odpowietrzalismy jak i drugie
peadal hamulca byl ok w polowie i nie szedl ani centymetra nizej
mysle nad tym zeby jeszcze sprobowac odkrecic przy papie ten 4 wezyk ktory nie moge odkrecic moze to tylko on jeszcze zapowietrza pompe
w pompie mam 4 wezyki dwa z przody ida na tyl to oba odkrecone i odpowietrzone a dwa tylnie ida na przod jeden odkrecony odpowietrzony a drugiego nie moge odkrecic z powody braku dojscia jakim kolwiek kluczem i dlatego moze tyl bieze szybciej a przod wolniej i slabiej ???
[ Dodano: 2010-04-12, 23:25 ]
podlaczylem to tak moze i zle???
wszystko jest prawidlowo podlaczone pompa z kolami dzis jeszcze raz zdjecie zrobilem to tylko tak sie wydaje na zdjeciu ze sa zle podlaczone a jak by byly zle podlaczone to by wogole tyl nie hamowal i by plyn z odpowietrznikow nie lecial przy odpowietrzaniu
dziesiejsze zdjecie
Jeżeli te dwa zielone przewody wygięte u góry ,były wkręcone w górną część korektora to było coś wcześniej kombinowane. Czyli w górną część korektora był wkręcony przewód od pompy i przewód od prawego koła ,a w dolną część pompa-lewe koło.
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum