Witam!! Chciałbym się przedstawić na wstępie. Na imię mam Michał, mieszkam w Kielcach.
Jestem bardzo zainteresowany kupnem V'ki z turbiną. Pytanie jest takie: ja ten samochód sprawdza się w eksplatacji i oczywiście jak z częściami oraz gdzie najlepiej szukać takiego i czy w Polsce bardzo trudno o takie auto, oczywiście chodzi mi abu nie był to szrot a w miarę dobry stan. Dziękuję.
Ostatnio zmieniony przez Adam 2010-05-09, 07:34, w całości zmieniany 1 raz
Gość
Wysłany: 2010-05-09, 17:40
A gdzie takowej szukać najlepiej i ile mniej więcej kasy trzeba przygotować? Renault 25 od zawsze mi się podobał dlatego zależy mi aby takiego posiadać.
Interesuje mnie także silnik 2.0 12v. Może z tym będzie łatwiej?
Wszystko zależy od kwoty jaką jesteś w stanie dać za autko. Generalnie, wszystkie ciekawe egzemplarze są u nas na forum omawiane i analizowane pod względem autentyczności, jakości i opłacalności zakupu. Jeśli jesteś mocno zdeterminowany, to warto też poszukać na zachodnich portalach ogłoszeniowych. Trudniej tam jednak znaleźć auto tanie i dobre. Najczęściej cena odpowiada stanowi technicznemu, a więc za kilkaset euro kupisz coś, przy czym będzie więcej siedzenia niż jeżdżenia, natomiast od 1500 euro można już kupić autko do dopieszczania. Do tego dojdą koszty sprowadzenia i zalegalizowania.
Generalnie proponuję śledzić nasz dział z ogłoszeniami i zadawać mnóstwo pytań przy każdym ogłoszeniu. Na pewno pomożemy wybrać coś ciekawego
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-09, 19:54
sidelCK napisał/a:
Interesuje mnie także silnik 2.0 12v. Może z tym będzie łatwiej?
o 3 sztuki takich aut wzbogaciło się to forum od jesieni ubiegłego roku. Jedno przyjechało z Wrocławia, jedno z Mazur a jedna znalazła się w Łodzi. Jest na forum takie autko do sprzedaży
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-05-09, 20:11
Przy zakupie silnika 12V należy zachować szczególną ostrożność. JEdną ze słabych punktów tych silników były układy korbowe. Często a raczej przy nieprawidłowej eksploatacji szlak trafiał wały. Uszkodzenia uszczelki głowicy też się często zdarzały.
A późniejszych modelach tych silników ( Safrane silnik J7T760 ) usterki te juz nie występowały.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Gość
Wysłany: 2010-05-09, 21:59
Spieszyć mi się nie spieszy, ale chciałbym się jak najwięcej dowiedzieć o tym aucie(V6). Z 12v i 8v miałem styczność ponieważ były takie w rodzinie. Chciałbym się dowiedzieć na co się szykować, itp. V6 turbo zawsze mnie kręciło dlatego to zainteresowanie.
Maćku - 2.2 12V mam w safrance - na gazie w ciągu 2 lat zrzucałem 2x głowicę Wypalało uszczelkę ten model nie tolerował gazu... mówi się że tern silnik nie jest udaną konstrukcją... Według mnie najbardziej żywotne są wszelkie 8 zaworowe i serie 2.8 V6...
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-05-10, 08:14
No widzisz , a brat 2 lata jeździ safranką z tym silniiem głownie na gazie i nic sie nie dzieje .
Tak jak pisałem ...zła eksploatacja , zła regulacja itd .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum