:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Chowanie pasów
Autor Wiadomość
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2010-06-01, 14:58   Chowanie pasów
 

Nie chowają mi się pasy przednie. Chciałem się zapytać jak się dostać do tej maszynki i jak zdjąć tą obudowę by jej nie złamać :) (mam nadzieje, że domyślacie się o co mi chodzi ;))
_________________
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2010-06-01, 18:16   
 

musisz odkrecic caly plastik co jest po dlugosci progu :) moze to wystarczy zeby sie dostac do mechanizmu
ale jak nie to zdejmujesz oswietlenie na slupku srodkowym i zdejmujesz jeszcze plastik ze slupka srodkowego :)


wiem bo sam zdejmowalem wszystkie plastiki z wnetrza :)
nic sie nie powinno polamac a jak sie polamie to mam te plastiki w kolorze szarym
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2010-06-01, 22:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-01, 19:38   
 

wystarczy ten dolny fragment - on zachodzi na słupek środkowy - i tam właśnie jest schowany mechanizm zwijania pasów.
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-06-01, 19:45   
 

Nie nie Adam, jest dokladnie odwrotnie. To slupek zachodzi na ta dolna czesc :D
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-01, 19:47   
 

ale mozna, z tego co pamiętam, wysunąć dół nie ruszając góry?
_________________

 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2010-06-01, 19:51   
 

Nie można Adasiu chyba że urwiesz dwie śruby (trzymające dolna część) schowane pod górną osłona to sie da... ;)
_________________

 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-01, 19:55   
 

no tak - racja jest po waszej stronie - najpierw plasticzki ze słupka. Ale to dolna część osłania mechanizm odśrodkowy pasów
_________________

 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 49
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-06-01, 21:51   
 

A ja od razu przestrzegam przed kombinowaniem ze sprężyną (że niby mocniej skręcić to będzie lepiej zwijać). Dobrze, że swoim zwyczajem walczyłem najpierw ze "szrotowym" pasem, żeby rozpoznać co i jak. Dużo zabawy, żeby złożyć ....
Ogólnie trzeba zacząć od wyczyszczenia pasa - im bliżej bębna tym lepiej (stąd zdjęcie plastików to dobry pomysł. Wydaje się, że od wieloletniego brudu pasy "puchną" - na tyle, że rolka zwiniętego pasa zaczyna trzeć o obudowę (a dokładnie taki jeden pas metalu).
Plus wystrzępienie pasa robi swoje.
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-06-01, 22:12   
 

Pasy nie puchną ale sztywnieją . Zajrzyjscie sobie do nowego auta i zobaczcie jak miekkie są pasy . Miałem na dniach napisać własnie temat , czym wyprać pasy tak żeby zrobiły się one miekkie , bo prawdoppdobnie kurz i wilgoć spowodowała przez wszystkie lata takie zesztywnienie. Pasy są z włokien sztucznych więc nie powinny sie zestarzeć .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-06-01, 22:36   
 

Pasy źle się zwijają, bo się strzępią na bokach i przez to właśnie nie mieszczą się do bębna maszyny zwijającej ;).
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 49
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-06-01, 22:44   
 

Faktycznie - sztywniejszy pas będzie mniej skłonny ściśle nawijać się na rolkę, no i dochodzi "opór zginania".
Jestem żywo zainteresowany tematem.
Zabrać się za to miałem latem - żeby mieć szansę na wysuszenie pasów.
Ludzie podają różne sposoby - od prania płynem zmiękczającym, przez pianki do tapicerki po przetarcie wilgotną mikrofibrą.
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-06-03, 00:18   
 

pasy zle sie zwijaja poniewaz sa brudne

byl juz taki watek na forum. zastosowalem sie do porad w nim zawartych chyba przez Tomboga o ile dobrze pamietam i bylo bardzo dobrze

po pierwsze i najwazniejsze: nie rozbierac, nie smarowac mechanizmu, nie ma tam nic do roboty
po drugie: porzadnie wyprac pas. czyli zdemontowac, do umywalki, cieply detergent, szczotka i wio. dziala jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2010-06-03, 00:20   
 

Czekaj czekaj :D To jak mam to zdjęć bez rozbierania :D ???
_________________
 
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-06-03, 00:34   
 

opis demontazu pasa wrzucilem do dzialu tlumaczen
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-06-03, 00:35   
 

busiek: pas masz zdemontowac a nie grzebac gdzie nie trzeba, czyli w samym mechanizmie zwijajacym.

wymontowac pas, rozwinac calkowicie, zablokowac jakims klipsem i jak wyzej
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 30