:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Siwucha
Autor Wiadomość
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-06-22, 18:06   Siwucha
 

Dzisiaj do mojej stajni dołączyła nowa Renia. Jest to wersja Baccara z 1991 roku, ale posiada emblematy wersji Injection. O tym, że nie jest to dopozażony w garażu V6i świadczy wiele detali, fabryczna wręcz dokładność zamontowania osprzętu, dołączone dokumenty na wersję baccara, oraz fakt że właściciel nie zajmuje się dłubaniem w autach.



Auto oczywiście wymaga sporego wkładu pracy, gdyż jakiś erotoman wjechał bezpardonowo w tyłek szanownej Reni. Zdjęcia mogą przerażać, ale po dokładnych oględzinach stwierdziłem, że nie ma tragedii. Obecność haka spowodowała, że auto nie złożyło się w harmonijkę, a jedynie lekko zawinęło dokoła podłużnic na blachach.



Renia po tej seksownej przygodzie stała 4 lata na firmowym parkingu właściciela i chcąc niechcąc troszkę rudej złapała. Zagłębiając się jednak w grubość tlenku żelaza, nie stwierdziłem zgnilizny. Wiwat fabryka i jej podwójny ocynk szanownej Renaty.




Wewnątrz wszystko wygląda bardzo ładnie i co ważniejsze wszystko jest sprawne. Fotele śmigają we wszystkie strony, pompki działają i trzymają ciśnienie, szyby działają bez zbędnych pytań, itp ...



Tapicerka jest w stanie więcej niż przyzwoitym. Skóra nie była namiętnie konserwowana, lecz odrobina środków do renowacji i pielęgnacji przywróci jej pierwotny blask :). Zamszyki są wogóle nie zniszczone, co cieszy ogromnie :) Kolorystyka foteli jest dość niepospolitym kolorem ujęta, co dodaje jej sznytu.



Auto ma przejechane 165 000 km i mam nadzieję, że zrobi jeszcze co najmniej dwa razy tyle :).
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 66
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2010-06-22, 18:52   
 

ale ta blacha z tyłu...kurka ..dasz radę
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2010-06-22, 19:18   
 

Gratuluje Tomku i wytrwałości ;)
_________________

 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-22, 19:27   
 

czy to kolor 608 ? Mam drzwi i błotniki :)
_________________

 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2010-06-22, 19:31   
 

Ja mam tylne błotniki i pas tylny bo będę ciał ładna budę w tym kolorze także w razie czego to daj znać jak mam ciąć ;)
_________________

 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-06-22, 19:54   
 

Baccary nie miały standardowych numerów lakieru. Przed albo za kolorem o ile dobrze pamiętam powinno być SJ albo CJ czy jakoś tak , i nikt jak na razie nie wie o co chodzi.

A co do nabytku to roboty cała wielka kupa jak widzę . Tył można wyciągnąć ... znane są przypadki zaczepienia auta o drzewo i gaz do dechy :mrgreen:
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-06-22, 20:04   
 

Kolor Siwuchy to CJ 608. Najpierw dowiem sie co blacharz powie, a potem zobaczymy co dalej. Mysle, ze najblizsze dni wiele wyjasnia w tej kwestii :).
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-06-22, 21:48   
 

Lepiej wziąść ładną budę rozebrać do zera, zakonserwować i wsadzić wszystko z Baccary. Trochę roboty ale wychodzi lalunia, niestety vin jest już nie oryginalny..........
_________________

 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2010-06-23, 08:22   
 

No super. Gratulacjoni

Daj jeszcze prę szczegułów skąd, jak i za ile :D
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-23, 08:33   
 

było na forum - 1 zeta plus VAT :D
_________________

 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-06-24, 22:45   
 

Tomek, jezeli przez te samochody musisz jechac na zupkach chinskich to nie wstydz sie przyznac, tutaj sa dosc dobre w przystepnych cenach, podrzuce Ci troche :twisted: :twisted: :twisted:

Poza tym gratulacje :)
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-06-25, 11:29   
 

Siwucha przyjechała na sztywnym holu i znalazła zaszczytne, środkowe miejsce na przedosiedlowym parkingu :). Tarcze po takim przejechaniu 50 km wyglądają jak nowe, praktycznie bez rantu.


Na szybko zostało stwierdzone, że prąd do cewki WN dochodzi, natomiast iskry nie ma. Po wymianie cewki Renia odpaliła w 1/2 sekundy, a do uszu dobiegło równiutkie i cichutkie tętno życia. Niestety jeszcze nie dało się jej przetoczyć o własnych siłach, gdyż pedał sprzęgła lata jak Ten (no ;)) po pustym sklepie. Wygląda na to, że do wymiany jest pompka wysprzęglika.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-06-28, 18:39   
 

Dzisiaj wymontowałem Pompkę wysprzęglika i nie powiem, żeby poszło łatwo. Dostęp do zawleczki przy pedale nie należy do najprzyjemniejszych, a i trochę WD musiało rozruszać zawleczkę. Oczywiście w rękach rozpadł się wężyk dostarczający płyn ze zbiorniczka. Wygląda na to, że pompa stanęła w pozycji wciśniętej, bo podczas rozkręcania wężyka pompa - wysprzeglik uciekło z instalacji ciśnienie.

C.D.N.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-10-27, 23:12   
 

No to tak :). Kuba rozebrał już całkiem sporo tyłu i można wreszcie stwierdzić, że szkody nie dotyczą istotnych elementów geometrii. Dupka co prawda trochę dostała, ale wyłacznie poszycie.


Przy okazji Renia dostała małe graffiti :)


Kły do wymiany, reszta do wyciągnięcia, odrudzenia, i drobnej sztukaterii ;)

Trochę problemów było z otworzeniem klapy, ale po krótkiej wymianie argumentów odpuściła :D


Cały środek trzeba wyjąć, wyprać i zregenerować. Na szczęście pod spodem nie widać żadnych oznak ciężkich przeżyć :).
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 28