:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Brak ładowania akumulatora
Autor Wiadomość
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-07-02, 16:09   Brak ładowania akumulatora
 

Co prawda jestem elektrykiem ale w kwestii elektryki samochodowej wolę zapytać mądrzejszych ode mnie.

Otóż nie mam ładowania akumulatora. Na desce nie świeci się żadna kontrolka ostrzegawcza (niedawno wymieniłem wszystkie żarówki w desce).

Co sprawdzić w pierwszej kolejności, co w następnej?
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-02, 16:19   
 

lipidor napisał/a:
Co sprawdzić w pierwszej kolejności


klemy akumulatora - tak na chłopski rozum ;)
_________________

 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-07-02, 16:30   
 

Klemy sa sprawne - nowe jak i akumulator.
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Marcinn 
Gaworek



R25: brak
Wiek: 49
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-02, 17:12   
 

Jeśli się uszkodzi regulator napięcia, to może nie świecić kontrolka ładowania po przekręceniu kluczyka ale bez odpalania, podobnie jest jak się zawieszą szczotki w alternatorze, też kontrolka ładowania się nie świeci. Wydaje mi się, że najlepej postukać w alternator, bo może to szczotki, ewentualnie podmienić regulator napięca na sprawny i zobaczyć, czy to padł regulator. Ja obstawiam regulator napięcia :)

PS jeśli kontrolka ładowania świeci a nie ma ładownia to należy tak samo sprawdzić jak napisałem powyżej:)
_________________
Jej małe i duże pasje
Ostatnio zmieniony przez Marcinn 2010-07-02, 17:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-07-02, 18:34   
 

Podłącz miernik do akumulatora
zobacz jaki prąd ładowania idzie na akumulator .
Powinno być 14V jak będzie 15-16 to tez da się żyć.
Jak nie to:
-uszkodzony regulator napięcia "typowe"
-uszkodzony "zużyty" alternator
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 72
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-07-02, 19:36   
 

Tomek ,jeżeli nie zapala się kontrolka ładowania i nie mierzyłeś napięcia ładowania na akumulatorze ,to skąd masz pewność ,że nie ładuje ??????????
Mierząc napięcie ładowania ,powłączaj światła i wtedy odczytaj wartość napięcia.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Ostatnio zmieniony przez $SKORPION$ 2010-07-02, 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-07-02, 20:18   
 

Poniewaz akumulator rozladowuje sie. Jezdze samochodem codziennie i slysze jak kreci rozrusznik. Z dnia na dzien bylo coraz gorzej, a dzisiaj juz nie mial nawet sily na wlaczenie kierunkowskazow. Jak hamowalem i wlaczaly sie swiatla STOP - przygasaly mi kontrolki na desce. Gdyby bylo ladowanie to nie byloby tych objawow.
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Marcinn 
Gaworek



R25: brak
Wiek: 49
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-07-02, 20:36   
 

Czyli na 100% nie masz ładowana, więc przede wszystkim sprawdź regulator napięcia i szczotki, no i obejrzyj kable przy alternatorze a nuż się jakiś urwał.
_________________
Jej małe i duże pasje
 
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-07-04, 23:49   
 

porozbieralem, poskladalem - szkoda ceregieli. Alternator do wymiany.
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-07-06, 19:31   
 

Jutro bede zamawial alternator. Stary dawal prad ladowania 40A a mam upatrzony taki co daje 105A. Czy sa jakies przeciwwskazania do zakladania tak wydajnego alternatora?
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-07-06, 21:40   
 

Nie walnąłeś się czasami ???? W maluchu było o ile dobrze pamiętam 36A a u Ciebie 40 ???
Wg. papierów najmniejsze były 60A ;).
Większy jak najbardziej możesz założyć .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2010-07-06, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-07-06, 23:41   
 

Tez wydawalo mi sie ze 40A to troche malo ale tak odczytalem z tabliczki na alternatorze. Napisy byly malo czytelne wiec twierdze ze tak odczytalem a nie ze tak bylo napisane :)
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-07, 22:15   
 

W v6 turbo baccara jest 80A.
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-07-07, 22:26   
 

Wydaje mi się że w V6 turbo baccara powinno być conajmniej 105A przez wzgląd na ilość elektryki i klimatyzacje
_________________

 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-07-07, 23:23   
 

juz zamowilem, 105A z Allegro. Kolega przywiezie go z Polski w przyszlym tygodniu.

_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 29