W obudowie, jak pewnie zauważyłeś, jest taki cycek na końcu. W tym cycku w środku jest umiejscowiona tuleja, w którą wchodzi wirnik. Tak więc otwierasz przód silnika i najnormalniej wysuwasz wirnik (wraz z mechanizmem) z obudowy.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Czyli nie tuleja lecz kulka, która była zabezpieczona przed wysunięciem się z gniazda za pomocą blaszanego pierścienia z ząbkami.
Przyczyną zablokowania silnika była korozja - skutek rozszczelnienia obudowy. Całość przeczyściłem na ile to bylo możliwe, gniazdo przesmarowałem smarem grafitowym i poskładałem wszystko z powrotem. Niestety pierścień zabezpieczający był na tyle skorodowany, że nie dał się wyjąć, musiałem więc wyłamać ząbki, które jeszcze zostały. Nie ma już więc zabezpieczenia przed wysunięciem się kulowego czopu - nie wiem czym to poskutkuje. Tak czy inaczej nie daję silnikowi długiego życia i szukam nowego. Silnika, nie życia.
_________________ Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum