Musiałbym pogrzebać w papierach odnośnie dokładnych cyferek, ale odcięcie wtrysku jest realizowane przy hamowaniu silnikiem powyżej chyba 1800 obr/min, a i tak wtrysk wznawiany jest po spadku poniżej 900 obr/min.
No i przy rozgrzanym silniku.
Może nie są spełnione warunki do obserwacji 0,0?
0,0 wyświetla się przy każdej prędkości i obrotach silnika jeśli zdejmiemy nogę z gazu. To raczej nie jest wskazanie odcięcia gazu, tylko danych do liczenia.
Wykonaj test zegarów i jadąc z testującym się zegarem przełączaj tryby pracy komputera. Powinien wyświetlać ci na przemian kody błędów, dokładną ilość paliwa w zbiorniku, prędkość z jaką jedziesz i dokładne spalanie chwilowe, które różni się od tego w zwykłym trybie tym, że jest zliczane/wyświetlane częściej. Podaj odczytane wartości.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-12, 17:59
OK dzieki, ale to już zadanie na jutro.
Na testach zegarów jeździłem jak nie działał impulsator. Kodów błędów nie było. Były 4 litry w baku i spalanie tymczasowe było bardziej prawdopodobne od tego co pokazuje teraz. Jutro spróbuję znów w drodze do pracy i opiszę spostrzeżenia.
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-13, 06:05
w trybie testowym najpierw jest literka "P"
potem wskazania rzędu 1,6 do 6,9 czyli zupełnie zaniżone (znów nie ma wskazania 0,0).
Nic juz z tego nie rozumiem - dobrze jednak, ze mam licznik km i działa prędkościomierz. W końcu to jest mi najbardziej potrzebne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum