:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Wysokie spalanie chwilowe
Autor Wiadomość
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-12, 10:18   
 

$SKORPION$ napisał/a:
Przecież wyżej napisałeś ,że wtedy jest 16,5 litra


tak ale powinno byc 0,0 i właśnie tego 0,0 "nie zaobserwowałem" ;)
_________________

 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-10-12, 11:09   
 

Musiałbym pogrzebać w papierach odnośnie dokładnych cyferek, ale odcięcie wtrysku jest realizowane przy hamowaniu silnikiem powyżej chyba 1800 obr/min, a i tak wtrysk wznawiany jest po spadku poniżej 900 obr/min.
No i przy rozgrzanym silniku.
Może nie są spełnione warunki do obserwacji 0,0?
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-10-12, 17:19   
 

0,0 wyświetla się przy każdej prędkości i obrotach silnika jeśli zdejmiemy nogę z gazu. To raczej nie jest wskazanie odcięcia gazu, tylko danych do liczenia.
Wykonaj test zegarów i jadąc z testującym się zegarem przełączaj tryby pracy komputera. Powinien wyświetlać ci na przemian kody błędów, dokładną ilość paliwa w zbiorniku, prędkość z jaką jedziesz i dokładne spalanie chwilowe, które różni się od tego w zwykłym trybie tym, że jest zliczane/wyświetlane częściej. Podaj odczytane wartości. :)
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-12, 17:59   
 

OK dzieki, ale to już zadanie na jutro.
Na testach zegarów jeździłem jak nie działał impulsator. Kodów błędów nie było. Były 4 litry w baku i spalanie tymczasowe było bardziej prawdopodobne od tego co pokazuje teraz. Jutro spróbuję znów w drodze do pracy i opiszę spostrzeżenia.
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-10-12, 23:38   
 

gzara napisał/a:
że dane bierze z komputera ile


No i ten sygnał nazywa się sygnałem przepływomierza w MR opisany jako ( Debimetre ).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-13, 06:05   
 

w trybie testowym najpierw jest literka "P"
potem wskazania rzędu 1,6 do 6,9 czyli zupełnie zaniżone (znów nie ma wskazania 0,0).
Nic juz z tego nie rozumiem - dobrze jednak, ze mam licznik km i działa prędkościomierz. W końcu to jest mi najbardziej potrzebne
_________________

 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-10-13, 10:52   
 

I to mnie zmyliło bo w R11 jest zamontowany przepływomierz na drodze paliwa z baku do gaźnika.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 21