:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie hamulcuje AAA Pomocy
Autor Wiadomość
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-10-18, 08:37   
 

Adam napisał/a:
w automacie np. to normalne no ale to nie automat. Przy ABS-ie chyba też - u mnie miga ale oryginalnie był automat i poprzedni właściciel załozył manuala.


Po tylu latach powinienneś znać R25 na wylot a na to nie wygląda ;).

Stop mruga do momentu wciśnięcia hamulca zasadniczego w wersjach na rynek niemiecki.
Jest to test działania układu lamp STOP. Jeśli wyłacznik zadziała i poleci prąd na żarówki tylne , to lampka przetaje mrugać. Jeśli była by awaria to lampka nie zgaśnie i wówczas trzeba się zabrać za naprawę ;).

Co do odpowietrzania , to nie robi się tego sprężarką . W ten sposób możesz jedynie wpompowac w układ więcej powietrza ;).
Odpowietrzanie robi sie pompą próżniową podłaczaną do odpowietrzników ale to bardziej rozbudowany układ.
W Twoim wypadku najpierw trzeba by było odpowietrzyć pompę ABS , i potem wszystkie koła.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-18, 09:33   
 

MaciejR21 napisał/a:
Po tylu latach powinienneś znać R25 na wylot a na to nie wygląda


mozliwe ale do tej pory miałem wersje bardzo ubogie - na linkę, z bębnami z tyłu i bez ABS-u. To moja pierwsza i własnie na rynek niemiecki.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Adam 2010-10-18, 09:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2010-10-18, 16:02   
 

Adaś nie ma różnicy czy masz ABS czy nie!! Chodzi tylko o wersje na który rynek szło auto i tyle! Szara Renia Roya z 3 stopniowym automatem zegarami na linkę i bez bajerów też mrugała (miała ABS), a moje nie mają ABS-u i obie mrugają :)
_________________

 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-10-25, 23:04   
 

Po wizycie w warsztacie auto zaczęło hamować. Okazało się, że przednie zaciski były odwrotnie założone (lewy z prawym). Tak mi przekazano... Układ został również odpowietrzony za pomocą machinerii jakiejś podciśnieniowej.
Nie jest idealnie, ale koło (to bez czujnika ABSu) da się zablokować. Pozostaje więc trochę pojeździć, żeby się dotarło, założyć czujnik i pojechać na sprawdzenie siły hamowania.

Dziękuję wszystkim którzy pomogli lub chcieli pomóc :)
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-11-03, 20:17   
 

Zmierzona siła hamowania zadziwiająca, tarcze się powoli oczyszczają i wyglądają na równe :)
Temat (chyba) został wyczerpany 8)
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2010-11-03, 20:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 19