R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90 Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 497 Skąd: Radom
Wysłany: 2005-12-29, 01:48 dobra dobra, ktory rok jest mojej reni...
Wiec od jakiegos czasu mam dylemat... moja renia wyglada jak te tutaj na zdjeciach http://www.renault25.nl/Reghistorie/1987A.htm (tylko ta dolny prawy rog jest inna)
i to jest wyglad z roku 86-87... ale ja mam wersje TX czesci zawsze kupuje do silnika j7t i pasuja.....
A w tabeli modeli okazuje sie, ze z tego roku to jest tylko wersja GTX z silnikiem 2,2 ale 123 konnym.
Dawno dawno temu, gdzies kolo roku 1998 renie sprowadzil moj tata z niemiec..... moze to byc przyczyna mieszaniny?
Niestety nie moge sprawdzic dokladnej daty w dowodzie, bo kiedys ktos cos namieszla i w ogole mam dane dosc dziwaczne (wedlug dowodu moja renia wazy 1070 kg).
ps. ta renia w dolnym lewym rogu ma nawet taki sam kolor jak moja:)
_________________ The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
masz wersje przejsciową stara buda, nowy silnik waga rzeczywiscie za mała coś ale może faktyczna.... W shout boxie jest link do limuzyny na e-bay-u która przod ma stary, a tył nowy. Były wersje pokrajcowane. Sergiusz ma taka...Pozdrawiam
R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90 Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 497 Skąd: Radom
Wysłany: 2005-12-29, 12:18
Kurcze w ogole sie okazalo ze jednak mam mocniejszy silnik ten starszy b29E .... dziwne... wyglada na to ze mam bude z silnikiem z tego samego okresu... wiec skad wersja TX? ktos cos musial kiedys pokombinowac.
_________________ The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-12-29, 14:58
No nie u mnie też są jaja,
silnik był kiedyś zmieniany to wiedziałem jak kupowałem auto, prawdopodobnie oryginalny silnik ma kumpel od którego kupiłem renie, zorientowałem się przy pierwszej wymianie oleju że coś jest nie tak według katalogu filtrona kupiłem filtr o symbolu OP 540/1, założyłem wlałem olej odpalam, maska podniesiona o tu chlup filtr spadł z gwintu i pół oleju w kanał, mówie co jest jak go wkręcałem wszystko wydawało się ok,
pojechałem do sklepu i do baby co ona mi sprzedała, zabrałem jej katalog i poprosiłem filterek OP 520 na własne ryzyko jak mi kobita powiedziała, okazało sie że ten jest odpowiedni do tego silnika,
więc wygląda na to że mam silnik z lat 4/84 - 6/84 typ J7T715
dla zainteresowanych link katalogu filtrona:
http://www.wixfiltron.com...724&SILNIK1=2.2
ciekawostka: OP 520 pasuje też do Poloneza Caro 1.6 z 1993r
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum