Prawie zabrałem się za założenie klubowych ramek pod tablice rejestracyjne.
Ramek wcześniej nie miałem - jak zostałem dumnym właścicielem Szmaragdowej to miała tablice ordynarnie przykręcone blachowkrętami. Z braku czasu na szukanie ramek niestety wykorzystałem ten druciarski patent po przerejestrowaniu auta.
O ile przymocowanie ramki do przedniego zderzaka też sprowadzi sie do przykręcenia/przynitowania to intryguje mnie mocowanie do pasa tyłu.
Ja niestety miałem już wywiercone dodatkowe dziury w pasie tyłu.
Ale są tam też dwie fabryczne szczeliny - chciałbym zabezpieczyć wywiercone otwory antykorozyjnie i wykorzystać fabryczne szczeliny do mocowania ramki.
I tu moje pytanie - był tam jakiś oryginalny patent z podkładkami, plastikowymi dingsami czy czymś w tym stylu - jak Wy mocowaliście tylną ramkę?
R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992 Pomógł: 13 razy Wiek: 78 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 538 Skąd: werbkowice
Wysłany: 2011-05-14, 17:28
Psztym napisał/a:
fabryczne otwory są dość dużej średnicy
U mnie też są takie otwory ale w nich są plastykowe rozprężne tulejki w które wkręca się wkręty .
Dodatkowo tablica jest jeszcze przymocowana nitami samo zrywalnymi .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum