:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Pytania :)
Autor Wiadomość
Tomek1545 
Dzidziuś



R25: 2.2 , TX , J7T , B29B , 1989
Imię: Babcia Renia
Wiek: 54
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-08-28, 21:31   Pytania :)
 

Witam wszystkich !
Jako , że jestem nowy na tym Forum i zarazem od niedawna jestem posiadaczem R25 to mam dwa pytania :
1. Jaki powinienem kupić akumulator do mojej maszyny? - 62 , 64 czy może 74 Ah ?
2. Czy żeby wymienić regulator napięcia to trzeba wymontować alternator z samochodu?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi na moje pytania.
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2011-08-28, 21:34   
 

Trzeba wymontować
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-08-28, 21:36   
 

Optymalny akumulator to ok. 70Ah , choć samochód potrafi też normalnie się sprawowć przy 45 ;). Zwróć uwagę ile masz miejsca na akumulator a to już dużo mówi jaka powinna być pojemność.
Alternator trzeba wymontować , przy okazaji warto wymienić łożyska o ile się kawalifikują oraz sprawdzić pierscienie slizgowe wirnika bo często też nadają się do wymiany.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-08-29, 07:14   
 

$SKORPION$ napisał/a:
Trzeba wymontować


są magicy, którzy potrafią wymienic regulator bez demontażu alternatora. Szczególnie w 2.2 gdzie jest raczej swobodny dostęp. Nie ma jednak większych problemów z jego wymontowaniem a przy okazji można sprawdzić to co opisuje Maciek. Nie wiem czy nie tańsze niż naprawa będzie zakupienie drugiego używanego alternatora.
_________________

 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2011-08-29, 09:09   
 

Adam napisał/a:
Nie wiem czy nie tańsze niż naprawa będzie zakupienie drugiego używanego alternatora.


który też może wymagać naprawy. Koszt regulatora i pierścieni ślizgowych to około 50zł
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 19