i dobrze słyszałes bo cos takiego jest niezawsze to działa ale ważne jest dobre tego ustawienie umnie przy zimnym silniku podnosi o jakies 100-200 obrotów a zasada działania jest bardzo prosta.
Ja u siebie mam automatyczne. Możliwe że działa niezbyt poprawnie bo podnosi obroty tylko na 10 do 15 sekund. Steruje tym któryś z czujniczków, ale który??
A co wtym temacie chciałbyś wiedzieć?
Maveras jak długo u ciebie działa to podciągnięcie obrotów?
umnie to działa domomentu ogrzania wody zawsze to chwile trwa , regulowac jak silnik jest ciepły i zostawic lince troche luzu ja ostygnie to linka sie powinna napiac .oczywiscie wtedy gdy jest z tym mechanizmem wszystko ok jesli on nie reaguje na zmiany temperatury to jest uszkodzony ,ewentualnie zablokowany rozbjera sie łatwo jest szansa na naprawe tego we własnym zakresie.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-01-03, 14:50
Ja u siebie tez mam automat niestety nie dziala jesli nadejda duuuuuuuze mrozy i bede mial problemy z paleniem to w ramach desperacji na czas zimowy podciagne sobie linke do srodka i bede mial reczne ssanie
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Oj to u mnie jest trochę trudniej.
Nie mam tego bajeru z linką tylko dodatkowy siłowniczek na powietrze załączany przez zaworek, który z kolei jest uruchamiany przez jakiś tam czujniczek.
I to mnie trochę irytuje, wszędzie czujniczki, zaworki, przewodziki, ale silnik się kręci.
A ogólnie w kwestii zapytania diesel też silnik i jak jest zimny to mu ciężko.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-01-03, 17:54
Cytat:
dodatkowy siłowniczek na powietrze załączany przez zaworek, który z kolei jest uruchamiany przez jakiś tam czujniczek.
a to przypadkiem nie chodzi o tempomat ssanie masz na 99,99% takie samo jak maveras (u mnie tez podobnie ale mam pompe Boscha a u Was jest zdaje sie Roto)
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Na fotce widać cały siłowniczek. Zamiast urządzenia z linką mam w głowicy tylko śliczny koreczek.
Siłowniczek podłączony jest przez elektrozaworek do podciśnienia.
Myślałem że może ktoś przerabiał ten problem i wie który czujnik go załącza.
Innaczej będę musiał rozpruć wiąchę i jakoś to wywęszyć.
A co do tempomatu to chyba kiedyś był, ale został tylko przełącznik na tunelu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum