R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-31, 20:26
o matko - przyjechaliśmy na niej z Pabianic i nie wyła - może coś przy składaniu ?
Cholera szkoda, że to tak daleko podmieniło by się na inną
Mam też jedna skrzynię z rozebranym mechanizmem różnicowym. Jak cos to sie wyśle bebechy.
Czy to wycie jest zależne od prędkości jazdy?
Objawy jak przy mojej jc5026 wycie od najnizszych predkosci. U mnie skonczylo sie rozwaleniem calej skrzyni. Mechanizm roznicowy wywalim 4 dziury jedna poszla w tryby druga w sprzeglo a dwie w dol na asfalt.
_________________ Jeśli Bóg miałby prawo jazdy, jeździłby ESPACE
Taki specyfik to powinieneś wlać do gardła ,przed montowaniem skrzyni do auta. Może by Ci pomógł zlikwidować "pomroczność jasną"
Miałes ją wymontowaną i trzeba było pozdejmować "pokrywki" poprzeglądać środek w jakim stanie są zębatki, wałki, i inne elementy. Ja kupując zapasowe skrzynie ,po zakupie najpierw oddawałem je do mechanika ,aby sprawdził co należy w nich wymienić aby po zamontowaniu do auta nie mieć żadnych niespodzianek.
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
jak od 80 i na V biegu to może być "tylko" łożysko.
Doktory niewiele pomogą na tą przypadłość.
Ważne, żeby oleju było ile trzeba, można z tym jeździć, ale będzie coraz gorzej (choć ja z delikatnym wyciem zrobiłem już z 30 tys. km)
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-02, 08:04
lipidor napisał/a:
Uważam że skrzynia była niesprawna w momencie jak ją pakowałeś do wysyłki i dobrze o tym wiedziałeś.
bardzo mi przykro, że tak myślisz. Miałem wtedy 2 czy 3 skrzynie do wyboru i zaproponowałem Ci - jak mi sie wtedy wydawało - najlepszą. Jestem gotów ją wymienić lub wysłać Ci potrzebne części. Przepraszam ale nie zrobiłem tego umyślnie. Jestem zasmucony, że taka myśl wogóle przyszła Ci do głowy. Wychodzi na to, ze jestem oszustem.
Przedwszystkim taki podzespół jak skrzynia ,która ma przejechanych przypuszczalnie ponad 200tys.km powinna być przed zamontowaniem kompletnie przegladnięta. Czy wysłałbyś inną nalezałoby postapić tak samo. Po takim przebiegu wcześniej czy później w tej czy innej coś by padło. Kupując ASB od Grzybka wiedziałem ,że skrzynia jest sprawna ,ale mimo to oddałem ją w ręce mojego mechanika ,żeby jak już jest wymontowana posprawdzał co trzeba wymienić aby w razie potrzeby wymiany była w 100% sprawna,a nie po kilku miesiącach okazałoby się ,ze trzeba wymienić np.tarczki.
Tak samo nigdy bym nie wymienił silnika bez sprawdzenia sprężania na cylindrach, rozrządu i innych elementów silnika ,które można sprawdzić bez kompletnego rozebrania.
NIGDY nie można być pewnym ,że coś jest w 100% SPRAWNE po takim przebiegu.
Busiek kupował dla mnie z rozbieranych aut piasty tylnych kół .Tego niestety nie da rady sprawdzić na sucho .Gdy zaistnieje konieczność wymiany to wtedy dopiero się okaże czy łożyska w nich są OK.
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Ostatnio zmieniony przez $SKORPION$ 2011-11-02, 10:01, w całości zmieniany 1 raz
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-11-02, 22:23
Tylne piasty też można rozebrać i sprawdzić łożyska (kulki i bieżnie ) a przede wszystkim wymienić w nich smar , który jest po tylu latach skamieniały i własnie dlatego piasty się sypią.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum