:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Tombog
2012-01-12, 19:34
R25 :)
Autor Wiadomość
rafilodz 
Starszy starszak
searching...



Imię: Gwiazda
Wiek: 48
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 112
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-12-18, 21:30   
 

Dziennik pokładowy :

1.Rano z Adamem podjechalismy kupic olej,płyn hamulcowy i troche benzynki.
2.Garaż u Jaclawa - Adam niestety musiał pojechać coś pozałatwiać,ale z Jacławem i Marcinem wstawiliśmy drugi silnik na miejsce.
3.Przykrecałem reszte części - alternator,pompe wspomagania i starałem się dojść z Jacławem co jest od czego :D
4.Próba odpalenia zakończyła się fiaskiem - okazało sie ,że urwał sie przewód od czujnika położenia wału - na samym końcu i nie było tego widac.
5.Adam podwiózł drugi i opaliło z benzynki nalanej do gaznika - niestety cos jest poprzestawiane z przewodami i paliwo nie dociera do gaźnika z pompy.
6.Jutro montuję gaz - a raczej dwa przewody - niestety musze to przerobić i sprawdzimy z Jacławem czy z gazu ruszy.

To na tyle.

Zadzwoniłem sobie do poprzedniego właściciela eRKi i nagle się przyznał ,że nigdy nie jeździł na benzynie - nawet kupił nową pompe paliwa ,a i tak nic to nie dało - zimą po prostu wstrzykiwał benzyne do gaźnika i jak odpalił przełączał na gaz - ciekawe rozwiązanie hyhy.
Ostatnio zmieniony przez rafilodz 2011-12-18, 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-12-18, 22:09   
 

Dokumentacja dalszych prac:







silnik w środku ale jeszcze trochę problemów zostało. Zobaczymy co jutro dzień przyniesie.
_________________

 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2011-12-19, 11:24   
 

Nie ma co się zrażać panowie jak silnik działał to będzie działał,zawsze przy takiej robocie trochę dupereli do poprawek jest,Ja jak zachciało mi się zmienić silnik w polonezie,to tydzień walczyłem z osprzętem a to czujnik położenia walu się obluzował ,gdzieś przerwa w plusie do cewki, sama przekładka to pół roboty .Najwięcej grzebania właśnie jest z uruchomieniem.Trzeba trochę cierpliwości :D i będzie dobrze Ja też nie raz miałem to wszystko rzucić w diabły .Ale najważniejsze że buda jest zdrowa silnik to nie problem .Tak że, głowa do góry i powodzenia :)
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-12-19, 13:16   
 

na gazie juz odpala bez problemów. Pora teraz na płyny i wymiane oleju. Ja siedzę w pracy ale Jacław mi zdaje telefonicznie relację z postępu prac. Trzeba jeszcze sprawdzić przewody paliwowe oraz wyregulować zawory bo coś klekoce.
_________________

 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 66
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2011-12-19, 14:03   
 

silnik pali super, klekot wchodzi przy wysokich obrotach
zalalismy płynem i okazało sie że przewody zasilające nagrzewnice to jedno sito...wiec RAFI wymienia przewody gumowe
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-12-19, 14:25   
 

a więc nie na prózno kupione :)
_________________

 
 
rafilodz 
Starszy starszak
searching...



Imię: Gwiazda
Wiek: 48
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 112
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-12-20, 09:07   
 

Dziennik pokłądowy :

1.Autko jeżdzi - ale na gazie
2.Do ustawienia chyba zawory bo coś klekocze
3.Troche się nauczyłem nowych rzeczy :)

Jeszcze raz dziękuje Marcinowi,Jacławowi i Adamowi za pomoc :)
 
 
 
rafilodz 
Starszy starszak
searching...



Imię: Gwiazda
Wiek: 48
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 112
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-12-24, 15:25   
 

I cóż - to klekotanie - to nie zawory :?

2 mechaniorów , kilku znajomych i jeszcze dziś podjechał Jacek ,od którego kupiłem silnik - sam stwierdził ,że nie ma opcji ,że to zawory - to dochodzi z dołu - wszyscy stawiają na panewke - dobrze ,że mam dziś świąteczny nastrój - bo :evil:
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Wiek: 72
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2011-12-24, 15:41   
 

No to ciekawe ,bo jak Obibok przyprowadził ją z Bydgoszczy to pisał ,że chodzi super.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
rafilodz 
Starszy starszak
searching...



Imię: Gwiazda
Wiek: 48
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 112
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-12-24, 15:56   
 

Bo wczesniej `podobno` chodziła git - Jacek też tak twierdzi.

Generalnie wpakowałem łącznie 600zł (silnik,olej,płyn,przewody nowe,złączki) - trzy dni pracy - garaż Jacławowi zająłem, dobrze ,że Marcin mi pomagał w sobote wyjąć i niedziele włożyć silnik i ...

bezsensowna robota
 
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2011-12-24, 16:02   
 

W Poldku też tak waliło podejrzewałem zawory, niestety panewka była ale jak to w poldku silnik za 200 zł. i na przód. Lałem mu motor doctor :mrgreen: kopcić przestał ,ale panewka waliła dalej,aż się w końcu wytopiła dopiero waliło chodził jak ,disel można spróbować dać mu nowe panewki i korbowód ale czy coś ,to da?
Chyba że puka ci sworzeń (korbowód ,tłok) jest wybity możliwa opcja .Ale roboty sporo żeby sprawdzić.To jest taki ,metaliczny stukot właśnie podobny do rozregulowanych zaworów.
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2011-12-24, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-12-24, 23:32   
 

hmmm, zaworów nie regulowałeś - więc skąd na 100% wiadomo, że to panewka.
Ale gdyby nawet masz drugi silnik na części. Z tego co kojarzę to Jagieł tylko od spodu miskę olejową ściągał i wymienił panewkę.
A przez 300 km z Koronowa nawet pół stuku nie było - i tak zaraz panewka?
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-12-24, 23:42   
 

A na cholerę tyś silnik wogóle wymieniał ???
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
rafilodz 
Starszy starszak
searching...



Imię: Gwiazda
Wiek: 48
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 112
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-12-25, 09:19   
 

MaciejR21 napisał/a:
A na cholerę tyś silnik wogóle wymieniał ???


Oj, długi by opowiadać Maćku :)

Nic po świętach kwestia eRKi i silnika będzie rozwiązana .
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-12-25, 10:30   
 

Domyślam się czemu silnik chodził wcześniej dobrze o ile chodził bo różni ludzie rózńe uszy mają ;).
Podejrzewam że w silniku było więcej motodoktora niż oleju :mrgreen: , a jak wlałeś sam olej to zaczęły się klocki.
Takie praktyki są stosowane przy sprzedaży samochodu . Podobną rzeczą jest sypanie trocin do skrzyni biegów która po tej operacji przestaje wyć i hałasować ;).

Mam silnik 2,2 110KM na wtrysku , oddam za zielonego JW plus samodzielne wymontowanie go z R21. Można go jeszcze odpalić. Ma nowe kable WN i mało używaną pompę wody ;). Będąc szczerym muszę jednak uprzedzić że znikał w nim olej w małych ilościach ale silnik nie kopcił. Podejrzewam że to raczej były nieszczelności typu uszczelki.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 30