Piszę temat jeszcze raz w usterkach bo tam jest ogłoszenie o kupnie .
Niestety wczoraj okazało się, że pękła głowica w Reni .
Na razie poszukuję zamiennej. Mam nadzieję, że znajdę i Rekin nie pójdzie na żyletki .
Hmmm, właściwie to ten post pasuje najbardziej do księgi wozu, no ale jak koniecznie chcesz nowy temat w usterkach napisać, to dodaj przynajmniej jakieś szczegóły awarii. Dlaczego tak twierdzisz i w czym możemy Ci pomóc ? Może to nie głowica ?
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-03-10, 00:17
Są zakłady które naprawią niemal każde pęlnięcie głowicy i dają na to gwarancję , do tego Ci ją splanują i przygotują wprost do montażu. Może ktoś przy remoncie silnika jej nie splanował . Dokręcił minimalnie krzywą głowicę , zrobiły się naprężenia aż w końcu pękła.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Przy 12 wentylach głowica chodzi w bardzo wysokich temperaturach a zwłaszcza w gazie.Odległości między zaworami.kanałami i.t.d.są mniejsze i cieplnie obciążone.Ja mechanik z wykształcenie-pasjonata z charakteru napiszę tak-kup głowicę-sprawdź,wymień gniazda zaworowe na twarde-pod gaz- splanuj,kup dobrej firmy uszczelkę pod głowię 0.2-do 0.5 mm grubszą,skręć.500-1000km zrzuć dekiel,regulacja zaworów,dokręcenie głowicy w/g specyfikacji fabrycznej.Zakładasz dekiel na dobrej uszczelce(coby się nie pociło). Tankujesz z i śmigasz kilka lat bez bólu głowy.Bo naprawa - naprawionej-hmmm - są 2 uda-albo się uda -albo o kant człona potłuc ja stawiam na to drugie . Bo lepiej raz a drogo niż kilka razy trochę taniej-bo i tak wyjdzie BARDZO DROGO !!!
_________________ odiz
Ostatnio zmieniony przez odiz 2012-03-10, 17:01, w całości zmieniany 2 razy
Wykręciliśmy głowicę z Czarnulki. Niestety, ale trzeba było a tam i tak było to do roboty.
Tato oddał ją do speca i będzie ona robiona.
Prosiłbym Adama o to by podał jakie są dane dotyczące regulacji zaworów. Niestety tą książkę, którą mi sprezentowałeś gdzieś posiałem podczas remontu pokoju .
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-13, 18:36
Busiek napisał/a:
książkę, którą mi sprezentowałeś gdzieś posiałem podczas remontu pokoju
no szkoda, bo regulacja zaworów to pryszcz. A kolejność dociągania śrub w głowicy? a z jaką siłą dociągać? jak długo rozgrzewać motor przed kolejnym dociągnięciem? Normalnie nagana z wpisem do akt Cię nie ominie!!
zawory ssące 0,15 do 0,20 mm
zawór wydechowy 0,20 do 0.25 mm
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2012-03-14, 23:14
Nie mogę znaleźć skąd i prawdopodobnie było to na uszczelce, ale u mnie kazali jeszcze nagrzać samochód, poluzować śruby chyba o 1/4 obrotu i podociągać z jakąś siłą czy też na obrót, ale na pewno trzeba było nagrzać auto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum