Nie wiem czy czy nie sonda w Poldku na wtrysku (z gazem) miałem podobnie,pompowanie pedałem gazu ,szarpanie na benzynie ,a w gazie jak przerzucił chodził normalnie odłączyłem sondę i po kłopocie , było ok.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-02-08, 10:59
Kup na począek dodatek do benzyny firmy STP do czyszczenia wtrysków. Wlej podwójną dawkę i przejedź jakieś 200km ,niekoniecznie jednorazowo. Oczywiście na benzynie.
Tyle razy pisałem że to że samochód ma gaz nie oznacza że zapominamy o tym , żeby jeździć też na benzynie.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Mrozy troszkę odpuściły i Renia zaczęła inaczej chodzić. Teraz nie muszę pompować gazem. Auto co prawda gaśnie, ale teraz jak wciskam gaz to idzie ile się da i się trzyma na poziomie jakim chce. A więc co to może być ?
Panowie wymieniłem:
- filtr paliwa
- czujnik przepustnicy
- zawór egr (czy jak ona tam się zwie)
- wtryski
- komputer
I niestety dalej jest to samo .
Proszę o pomoc !!!
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2012-05-24, 11:51
Tak jak rozmawialiśmy, sprawdź czujnik Temperatury silnika. To musi być coś ze składem mieszanki. Bo jak na gazie chodzi normalnie to znaczy że układ zapłonowy jest OK. W tym silniku jest chyba jeszcze jakiś przepływomierz w dolocie, może to też warto sprawdzić.
P.S.
A może skopsała ci się centralka od gazu w taki sposób że nie wyłącza gazu na PB i lecą dwa paliwa na raz objaw też byłby podobny (dławienie się silnika). Zakręć gaz na butli i spróbuj wtedy.
Jeśli pompa jest na 100% sprawna i daje odpowiednie ciśnienie, to ja bym sprawdził czujnik ciśnienia dolotowego. Ze zdjęć widzę, że znajduje się na lewym (patrząc na zdjęcie po prawej stronie) kielichu, pod aparatem zapłonowym. Taki płaski z zieloną wtyczką i gumową rurką idącą do kolektora dolotowego. Czujnik temperatury bym sobie odpuścił w tym przypadku.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Stawiałem na pompę paliwa ponieważ dziś Busiek powiedział ,że pompa podaje ciśnienie 6 Barów a to o połowę jest za dużo. Pompy stosowane do tego typu silnika mają max 3 bary. Przy tak dużym ciśnieniu praktycznie całość pompowanej benzyny wraca do zbiornika i odcina wtryski .Mam wątpliwości co do właściwego pomiaru ciśnienia.Może faktycznie jak pisze Tomek, broi czujnik pociśnienia. Sprawdź wężyki czy któryś nie spadł albo jest uszkodzony. Ewentualnie podmień ten czujnik.
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum