Kupiłem w zwykłym sklepie AutoMoto , łączniki od D.Espero 24zł. szt. tuleja ma 9cm.długości,a w Renówce jest 8,5cm.trzeba ją skrócić. Ja ją skróciłem 1cm,ze względu na to że trzeba dodać miseczki ze starego ,łącznika (w niemieckim są tylko cztery)a w naszych autach, osiem no i śruba jest cieńsza w Niemcu ale za to nawęglana (wytrzymalsza)
Gumy są solidne ładnie pasują (przymierzałem w dawcy ) tak że poza skróceniem tulejki i dodaniu starych (nie uszkodzonych miseczek ) można zakładać .
Jutro będę zakładał to napisze jak to działa ,jak dorwę lepszy telefon to zrobię kilka zdjęć.
Można sobie poradzić też w inny sposób kupujemy łączniki od RENAULT TRAFIC chyba wersji 4x4 ale nie jestem pewien.Koszt koło 14-20 zł na ALLEGRO i następnie ze starego i nowego robimy jeden w pełni działający .U mnie jeden się wyrobił po 20 latach.
_________________ RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
w podobnej cenie (26zł.) kupiłem łącznik stabilizatora tył od Żuka - kompletny z gumkami, założyłem bez zbędnych przeróbek - DZIAŁA nic nie ociera
Ciekawe jakich jeszcze marek innych aut podpasują do naszych renatek
Ale te od Espero są prawie bez przeróbek tylko pół centymetra skracamy i cztery grube podkładki (szerokie) kupujemy i można montować .Mocne są bo montowane na przodzie Koreańca (Niemca).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum