:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Linka.
Autor Wiadomość
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-09-01, 16:05   Linka.
 

Jest jakaś regulacja linki ręcznego na diagnostyce powiedzieli mi że słabo bierze jedna strona ? to ten hamulec co go naprawiałem, zasadniczy jest dobry tzn. równo biorą obydwa tylne (przód ok.) tylko ten prawy tył, mechanizm przy zacisku rozruszałem podczas naprawy bo całkiem stał.
Czy podciągnąć linkę trochę lub kupić nową?
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-09-01, 18:15   
 

jak jedna strona nie działa to linka się zacięła - raczej trzeba wymienić. Mógł też się zaciąć taki mechanizm rozprowadzający siłę na obie linki (oba koła)



Ostatnio zmieniony przez Adam 2012-09-01, 18:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-09-01, 18:40   
 

Adam napisał/a:
jak jedna strona nie działa to linka się zacięła - raczej trzeba wymienić. Mógł też się zaciąć taki mechanizm rozprowadzający siłę na obie linki (oba koła)

[url=http://images41.foto...93m.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images32.foto...0cm.jpg]Obrazek[/URL]


Ok dzięki, linkę wyminie i zobaczę te ustroistwo.
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2012-09-04, 09:12   
 

W naszych reniach nie ma regulacji, w zacisku jest samoregulator (tłoczek ma w sobie śrubkę która się wykręca i zapewnia działanie ręcznego).
U mnie z jednej strony ten regulator padł i mam to samo.
Ale na początek sprawdź linkę, możesz też zobaczyć jak się rusza dźwigienka od ręcznego na zacisku. Jeżeli ściąga się do końca i powraca - to niestety regulator.
Ważne żeby dźwigienka miała ruch w obie strony.

Powodzenia. 8)
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-09-04, 17:17   
 

A jak czyściłem i smarowałem (smarem silikonowym do tłoczków ) to ten, tłoczek właśnie bardzo ciężko się wkręcić.
Dżwiegienka przy zacisku całkiem stała rozruszałem ją i przesmarowałem (jakiś czas temu) dopiero zaczeła coś tam łapać ,a może jak dżwigienka nie chodziła to linka tak się ustawiła na tym ustroistwie co Adam, pokazał na zdjęciu ,a to (ustroistwo ) zablokowało się w tej pozycji i linka jest nie równo i pierwszy łapie lewy zacisk a po tem trochę prawego nie do końca i tak się dzieje .
No dobra jak zrobię dzień O.T. będę sprawdzał.
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2012-09-04, 18:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 19