Andrzej ten wlot powietrza raczej ważny jest, bez tego chłodzenie słabo działa.
Dodatkowo w fartuchu przednim koła powinna być kratka wylotowa.
Jak nie masz wlotu z prawej strony zderzaka to 100% coś było kombinowane.
Na upartego do jazdy możesz jakiegoś węża wziąć i ominąć chłodnicę - a jak zrobisz to ją założysz.
PS Na Allegro jeszcze parę jest, nie wiem czy u Adasia nie została albo u mnie, bym musiał poszukać.
Powodzenia
Ostatnio zmieniony przez oleks 2012-09-05, 08:25, w całości zmieniany 1 raz
No i wszystko wiadomo ,ten tunel jest ale był tak założony że nie było wcale nadmuchu na , IC. i pogubione te blaszki są, jedna się ostała ,wyjąłem go na razie bo się rozlazł jak go doprowadzę do kultury to włożę z powrotem ,w zakolu jest kratka wylotu ,powietrza i okazało się że ładne nie musi być dobre ten drugi ,intercooler taki sam jak ten co był: sito.... posklejałem go trochę ale i tak nie do końca ,teraz ciśnienie jest na połowie skali ,będę chciał kupić /wymienić IC.
No myślę że można temat zamknąć IC. sklejony, turbo hula jak należy nie trzeba spawać, jest dobry klej do aluminium wysoko wytrzymały i odporny na ciśnienie (dwuskładnikowy) trochę drogi, Made In U.S.A. ale za to samemu można naprawić.
Dzięki za pomoc
A teraz wskazówka staje kreskę przed czerwonym, polem na wzkażniku....
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2012-09-09, 15:39, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum