:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Wreszcie jest...
Autor Wiadomość
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-06-21, 22:27   
 

Witam i przepraszam, że długo nie odp.-obowiązki.

Do sedna. Wziąłem się za tak zwane malowanie skóry.

Zacząłem od tyłu :wink: Mycie oparcia.


Siedzisko po pierwszym malowaniu


Efekt końcowy: użyłem później środka do pielegnacji skóry firmy K2 -lethan chyba. farba nie jest tak lepiąca



Następnie przednie siedzenie.
Przed:




W trakcie:



wszelka pomoc mile widziana


Chyba niepotrzebnie przejechałem papierem ściernym w celu wygładzenia skóry


1-wsze malowanie


3-cie malowanie. Miejsca białe malowane były 4 razy. Efekt końcowy.


widać jak bardzo nie przyłożyłem się do roboty






Pewnie się zastanawiacie czemu nie wyjąłem fotela.
1. Brak czasu
2. Czarna magia
3. W sumie uważam,że nie było takiej konieczności, bo tylko str. siedząca jest zniszczona,a ją można zrobić bez wymontowania siedzenia.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-06-25, 15:12   
 

Pierwsze koty...... :).
Wypełnianie skóry to niewdzięczna robota , dlatego mimo małych pęknięć lica , nie bawiłem się w klejenie. Tam gdzie skóra pracuje i tak w krótim czasie by odpadło.
Nie miałeś czasami na farbie ostrzeżenia że pierwszych środków konserwująco- natłuszczających , można użyć dopiero po tygodniu ???
No chyba że tak zrobiłeś .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-06-28, 11:22   
 

MaciejR21 napisał/a:
Nie miałeś czasami na farbie ostrzeżenia że pierwszych środków konserwująco- natłuszczających , można użyć dopiero po tygodniu ???


Nie doczytałem się na farbie takiej inf. Może dlatego, że nie doczytałem instrukcji :roll:
Będę obserwował efekty. Najwyzej operację powtórzy się.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-10-22, 05:56   
 



Całkiem nie tak dawno zainstalowałem nowe felgi i opony. Oczywiście nie jest to "nowe",ale nowe dla mnie. Ponieważ wczoraj była ładna pogoda postanowiłem zrobić małą sesję. Może jakieś zdjęcie przyda się do kalendarza.
Więcej fotosów poniżej:

https://picasaweb.google.com/TomaszMakosa84/MojaR25#
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-11-05, 23:57   
 

Szanowni koledzy zastanawia mnie jedna rzecz,mianowicie czy Wasze Renie na nierównościach zachowują się jak auta ze sportowym zawieszeniem? Moja Renia po wymianie elementów zawieszenia z przodu jest sztywna bardziej niż moja mała toyota starlet. Jadąc po nierównościach czuję każdy dołek,nawet najmniejszy. To jest straszne :shock: Czy należałoby wymienić sprężyny lub amorki ??
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-11-06, 07:50   
 

ja tak miałem jak ktoś poskracał w Ślązaczce sprężyny w celu obniżenia przodu. Wymienił też amorki na jakies krótsze. Ale w przypadku Reni od Jagieła takiego obniżenia nie ma. Może amortyzatory są gazowe?
_________________

 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-11-06, 08:34   
 

Adam napisał/a:
Może amortyzatory są gazowe?

Tego nie wiem,ale może i tak być,bo w sumie nie zauważyłem żeby się pociły. Muszę się przyjrzeć.

Ostatnimi czasy w Reni wymienione zostało:
- butla gazowa - 500 zł
- 2x sworzeń górny - 106 zł
- 2x drążek kierowniczy - 118 zł
- końcówka drążka - 34 zł
- osłona drążka kierowniczego - 12 zł
- tuleja tylna wahacza dolnego - 37 zł
- filterekr gazu - 4 zł

Renia została zaopatrzona w nowe felgi i opony - w sumie 800 zł.

Czeka ją jeszcze wymiana uszczelki pod głowicą,bo pod korkiem wlewu oleju jest "piana". Chyba,że to nie wina uszczelki.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2012-11-06, 09:20   
 

TomiLee84 napisał/a:
,bo pod korkiem wlewu oleju jest "piana".


To efekt częstych i krótkich jazd na zimnym silniku.
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-11-06, 12:39   
 

A kopcenie i ubytki oleju w silniku,które są nagminne ?? Kopci na zimnym i ciepłym silniku.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-11-06, 12:52   
 

możliwe, że to uszczelniacze na zaworach. Jacław też tak ma.
_________________

 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-11-06, 14:23   
 

W takim razie będę musiał do wiosny to zrobić,bo zimę Renia spędzi w garażu.
Dzięki za podpowiedzi chłopaki.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-11-06, 14:49   
 

spoko. A tak przy okazji może byś dodał kilka tych zdjęć swojej Reni do propozycji kalendarza 2013 ??
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-11-06, 22:50   
 

Może nie jest to profesjonalna metoda , ale po prostu posmakuj to co masz pod korkiem oleju(dotknij językiem) . Jeśli słodkawe to na 100% masz przeciek między chłodzeniem i olejem .
Trzeba używać wszystkich dostępnych zmysłów, oczywiście się tym nie zajadaj ;).
W ten sposób odkryłem taki przeciek u siebie kilka lat temu i diagnoza trwała kilka sekund .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 66
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2012-11-07, 21:57   
 

TomiLee84 napisał/a:
... Moja Renia po wymianie elementów zawieszenia z przodu jest sztywna...


zapytam nieśmiało o ciśnienie w oponach
może cuś za mocno pompnięte...?

może to i profanacja ale mnie się rewelacyjnie jeżdziło na ciśnieniu 1,8 do 2 atmosfer max
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-11-08, 20:56   
 

Adam napisał/a:
A tak przy okazji może byś dodał kilka tych zdjęć swojej Reni do propozycji kalendarza 2013 ??

już są

MaciejR21 napisał/a:
...ale po prostu posmakuj to co masz pod korkiem oleju(dotknij językiem) . Jeśli słodkawe to na 100% masz przeciek między chłodzeniem i olejem .

Hmm :? ,jeśli to ma pomóc to chyba nie mam wyjścia.

jaclaw napisał/a:
zapytam nieśmiało o ciśnienie w oponach
może cuś za mocno pompnięte...?

Być może jest go tam za dużo,ale mimo to nie wiem czy jest to psicina. Rozumiem,że też masz 15''tki jacławie ??
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 29