:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Typy skrzyń biegów
Autor Wiadomość
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2012-10-30, 13:24   Typy skrzyń biegów
 

Witam. Mam pytanie jakie oznaczenia ma skrzynia w TD (manualna) i jakie skrzynie podejdą , wiem ,że z espasa na pewno. Czy z r25 3.0 i 2.5T skrzenia będzie pasować do diesla i czy nie będzie problemów z linka od prędkościomierza ? dzięki
_________________
Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-10-30, 14:44   
 

Lakiernik napisał/a:
Czy z r25 3.0 i 2.5T skrzenia będzie pasować do diesla


na pewno nie - nie dość, że ma inne przełożenia to jeszcze inne rozmiary kołnierza obudowy sprzęgła. Szybkościomierz w tych przypadkach jest na impulsator a nie na linkę.
Stosowałem do 2,2 benzyny skrzynię od 2,1 TD i było OK
_________________

 
 
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2012-10-30, 15:30   
 

właśnie udało mi się znaleźć skrzynie od espace II 2.2 benzyna wszystko będzie pasować? sprzęgło przeguby . I czy przełożenia te same i czy prędkościomierz nie będzie oszukiwał, teraz mam na linkę a jeśli od benzyny jest na potencjometr? będę bardzo wdzięczny za odp.
_________________
Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-10-30, 15:38   
 

Lakiernik napisał/a:
przełożenia te same


przełożenia lekko inne ale ujdzie w tłoku

Lakiernik napisał/a:
a jeśli od benzyny jest na potencjometr


nie potencjometr tylko impulsator. Wystarczy, że przełożysz ustrojstwo ze swojej

_________________

 
 
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2012-10-30, 16:32   
 

małe przejęzyczenie, impulsator :) czyli biegi będą dłuższe czy krótsze ?
_________________
Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
 
 
 
piotrek 
Dzidziuś


R25: R-25,91r, 2,1tdi; R-21 Quadra
Wiek: 58
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-10-31, 11:27   
 

Witam od renault 21 2.1d, 2.1td też pasują, są na allegro.
Jeżeli do benzyny założysz skrzynię od diesla silnik będzie miał niższe obroty do danej prędkości. Jeżeli do diesla założysz skrzynię od benzyny będziesz wolniej jeździł, silnik będzie miał wyższe obroty do danej prędkości i więcej będzie palił.
Liczyłem obroty w skrzyniach i tak np. na pierwszym biegu skrzynia diesla na jeden obrót koła potrzebuje 13 obrotów silnika, skrzynia od benzyny 14,5 obrotu silnika.
Radził bym wstawić od diesla.
Pozdrawiam
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-31, 16:54   
 

Witaj! Na początek podaję link do strony, na której znajdziesz wyjaśnienie chyba wszystkich niejasności: http://www.renault25.de/MGetriebe.php . Ja kiedyś też to przerabiałem. Rozsypała mi się przekładnia główna w TDX z elektronicznym prędkościomierzem. Oryginału nie mogłem nigdzie dostać, ale po analizie parametrów kupiłem do benzyny 2,0 bo była identyczna a różnica polega na wolniejszym 5 biegu.
Budowa wewnętrzna i rodzaje łożysk są takie same. Powodzenia!
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 65
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2012-10-31, 19:07   
 

piotrek napisał/a:
..
na pierwszym biegu skrzynia diesla na jeden obrót koła potrzebuje 13 obrotów silnika, skrzynia od benzyny 14,5 obrotu silnika.
...


nic nie kumam ..czyli disel ze skrzynia benzynowa powinien mniej palic
albo moze mnjie na jakiejś lekcji matematyki nie było :shock:
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
Lakiernik 
Kawaler


R25: 2180,"Camargue",TurboDiesel, 1990
Imię: Teodor
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 60
Skąd: Warszawa/Siedlce
Wysłany: 2012-11-21, 22:05   
 

piotrek napisał/a:
Witam od renault 21 2.1d, 2.1td też pasują, są na allegro.
Jeżeli do benzyny założysz skrzynię od diesla silnik będzie miał niższe obroty do danej prędkości. Jeżeli do diesla założysz skrzynię od benzyny będziesz wolniej jeździł, silnik będzie miał wyższe obroty do danej prędkości i więcej będzie palił.
Liczyłem obroty w skrzyniach i tak np. na pierwszym biegu skrzynia diesla na jeden obrót koła potrzebuje 13 obrotów silnika, skrzynia od benzyny 14,5 obrotu silnika.
Radził bym wstawić od diesla.
Pozdrawiam


wszystko się zgadza. właśnie tak zrobiłem, zrezygnowałem ze skrzyni od benzyniaka. Wszystko jest ok tylko na początku biegi ciężko wchodziły, trudno było je "wyłapać" ale im więcej jeżdżę tym jest lepiej, pewnie skrzynia długo leżała. dzięki za pomoc!
_________________
Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 23