Witam ,Panowie czy trudno samemu w dieslu wymienić, pompę wody?moja jest razem z wiatrakiem(wiskoza)
Co z tym niby napinaczem paska rozrządu co siedzi w obudowie pompy? Moja paniusia strzeliła, focha na wiosnę i trzeba wymienić tylko nie wiem bardzo jak się za to zabrać?
Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w obudowie pompy było tylko gniazdo na sprężynę napinacza.
Napinacz jest przykręcony na stałe i przy demontażu pompy go nie ruszasz.
Dużym ułatwieniem jest wyjęcie chłodnicy, płyn i tak musisz spuścić
A dalej to pikuś.
Problemów nijakich nie ma
Cholerka wie jak tam u mnie jest,z tego gniazda wystaje jakaś kulka niby dociska ten napinacz,wydaje się że też jest jeszcze przykręcony dobra, zobaczymy morze w powietrze nie wylecimy
Już wiem tam jest sprężyna i nie kulka tylko tylko taki, bolec (tylko po co to jest? jak by się , śrubka kontrująca na napinaczu odkręciła tyle by to pomogło co umarłemu kadzidło....) no ale jest i musi być.
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2013-03-06, 18:06, w całości zmieniany 1 raz
Witaj! To coś, to jest taki tłoczek ze sprężyną we wnętrzu. Służy do naprężenia paska rozrządu przy jego montażu po ustawieniu faz rozrządu. Czyli po zestawieniu znaków ustawczych, przy luźnych śrubach napinacza pokręcamy wałem silnika w kierunku pracy, wykonując kilka pełnych obrotów silnika, co powoduje właściwe naprężenie paska przy pomocy tejże sprężyny. Wtedy dokręca się śruby napinacza. Tę dolną (oś obrotu mechanizmu napinającego) i górną (blokada kąta wychylenia napinacza). Pompę możesz wyjąć, nie ruszając naprężenia paska, ale sprawdź dokręcenie powyższych śrub. Przy montażu nowej pompy złóż ten tłoczek i sprężynę jak w starej i całość umieść na właściwym miejscu, pokonując opór sprężyny.
Witaj! To coś, to jest taki tłoczek ze sprężyną we wnętrzu. Służy do naprężenia paska rozrządu przy jego montażu po ustawieniu faz rozrządu. Czyli po zestawieniu znaków ustawczych, przy luźnych śrubach napinacza pokręcamy wałem silnika w kierunku pracy, wykonując kilka pełnych obrotów silnika, co powoduje właściwe naprężenie paska przy pomocy tejże sprężyny. Wtedy dokręca się śruby napinacza. Tę dolną (oś obrotu mechanizmu napinającego) i górną (blokada kąta wychylenia napinacza). Pompę możesz wyjąć, nie ruszając naprężenia paska, ale sprawdź dokręcenie powyższych śrub. Przy montażu nowej pompy złóż ten tłoczek i sprężynę jak w starej i całość umieść na właściwym miejscu, pokonując opór sprężyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum