:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Pompa wtryskowa
Autor Wiadomość
Paweł85 
Dzidziuś


R25: 2100 25
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Białobrzegi
  Wysłany: 2013-03-17, 14:47   Pompa wtryskowa
 

Mam problem z nadmiernym zużyciem paliwa w r25 z silnikiem 2.1 td z 86r.
Oddałem pompę wraz wtryskami do sprawdzenia,zostało jeszcze sterowanie dawką które jak się okazało nie działa,cały czas można powiedzieć chodził na ssaniu.odkręciłem ten króciec i ostawiłem tak aby było wyłączone.ale i tak jak zaklęty pali 9l na 100 km.
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2013-03-17, 16:09   
 

Ja ustawiałem na gorącym silniku obroty nominalne 850/900 (ja mam 900obr/min.) zakładasz linkę na dżwigienkę ssania ma być ok.2mm.luzu od ramienia dżwigni do nakrętki końcówki linki(czy jak to tam zwał) i musi być dobrze.
Tylko termostat wkręcany w blok musi być ,bo są jeszcze podciśnieniowe,aparat ssania ale takie ma (miał)? chyba Oleks i jak ten drugi ustawić.pewnie wie.
A jakie ma obroty?może na ssaniu palić z pół litra więcej ale bez przesady, pompę może podkręcałeś?
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2013-03-17, 16:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2013-03-17, 16:15   
 

Po mieście to normalny wynik.
Ja jeżdżąc bardzo delikatnie zszedłem do 8. W trasie wynik powinien być ok 6 litrów (rekord 5,5 litra po autostradach)
Troszkę nie rozumiem co to za pompiarz co nie zna się na pompach :?
To co może się uszkodzić to tylko tłoczek w pompie regeneracja - ok 300 zeta wraz z wszystkimi uszczelkami. "Ssanie" nie ma zbyt dużego znaczenia - to jest lekkie podciągnięcie gazu, jeżeli to nie działa to masz albo zbyt duże obroty na jałowym albo gasnący silnik na zimnym.

Rozumiem że masz to ssanie na linkę, to trzeba też wyregulować. Daj znać coś więcej o co tu chodzi to na pewno coś pomożemy.
Zęby zjadłem na dieselku aż mi się jedynka wyszcerbiła :lol:
Ostatnio zmieniony przez oleks 2013-03-17, 16:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł85 
Dzidziuś


R25: 2100 25
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 2013-03-17, 19:40   
 

Dzięki za szybka odpowiedz, pompiarz powiedział mi tylko ze nie jest pewny właśnie tej regulacji z tłoczkiem. Mechanik powiedział ze cały czas stoi w pozycji ssania wiec go odkręcił. Rożnica jest taka że gorzej pali rano.Obroty są w porządku,mam wrażenie że po tym ciszej silnik pracuje i jest żywszy.
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2013-03-18, 08:54   
 

Bo pewnie nie działa ci ten termostat z cięglem ssania,cały czas masz napiętą linkę a powinien odpuszczać podczas nagrzewania się silnika i dżwigienka, ssania wtedy wraca w położenie ,zero' ,ramię powinno dochodzić do końcówki śruby regulacji obrotów(opierać się na niej) .
Takie urządzonko kupowałem na jesieni, kosztowało ok.40 złotych :D

http://tablica.pl/oferta/...873c40a47;r:;s:

coś takiego
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2013-03-18, 09:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł85 
Dzidziuś


R25: 2100 25
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 2013-03-20, 15:50   
 

Zdaję się że mój automat ssania jest inny.
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2013-03-20, 17:10   
 

No, jest inny bo masz francuską bodajże,pompę wtryskową, ja ssanie mam z drugiej strony
Zrób kreskę markerem na lince przy obudowie tego ustroistwa na zimnym silniku, potem go rozgrzej i zobaczysz czy ci się linka wysuwa :D bo to ssanie chyba też jest na termostat, jak dobrze widzę dochodzą tam węże od silnika z ,,wodą"
Trzeba by to rozkręcić bo jak dobrze myślę to jest(ta puszka)tylko obudową dla termostatu.
Mam drugą rozbitą, 25 tam jest taka sama pompa,jak Twoja ale ma jeszcze inne ssanie, na podciśnienie :!: :?
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2013-03-20, 17:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł85 
Dzidziuś


R25: 2100 25
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 2013-03-20, 18:05   
 

Już sprawdzałem,nie ma żadnej reakcji.Jest cały czas na ssaniu.
 
 
Paweł85 
Dzidziuś


R25: 2100 25
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 2013-03-20, 18:35   
 

A może to dodatkowe ssanie na podciśnieniu jest nie zależne od tego z termostatem i u mnie by pasowało.Myślę o tej 25 co masz rozbitą.
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2013-03-20, 18:47   
 

To nie jest dodatkowe ssanie tylko inny typ,jak moje padło a podobne jest do twojego, też nad tym myślałem(przełożyć ) ale za dużo kombinacji a jaki typ silnika masz ?mój to (J8S,708)
Zdejmij tą przednią obudowę co wychodzi z niej linka,być morze że ssanie jest takie jak moje (te z linku) wkręcane jak nie, to chociaż będziesz wiedział jakie dokupić. :)
Właśnie popatrzyłem w książce tak, tam jest taki wkład wkręcany jak mój ,tylko by pasowało zmierzyć jaki ma gwint bo linka to i tak jest zawsze dłuższa ,trzeba póżniej skrócić. :wink:

http://en.calameo.com/read/0005639051b8cfc6cf04c
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2013-03-20, 19:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweł85 
Dzidziuś


R25: 2100 25
Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 2013-03-21, 20:17   
 

Odkręciłem przednią część,z której wychodzi linka.Spróbuję jeszcze zdjąć przewody wodne z tej drugiej części w której jest termostat.Zauważyłem dziwny osad(widoczny na zdjęciu),postaram się jakoś to przeczyść.Możliwe że ten tłoczek nie pracuje przez osad(chyba kamień).
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2013-03-21, 22:31   
 

Hmmmm w tych materiałach po fracuzowemu piszą że jest to kapsuła termostatik i jest nawet instrukcja regulacji strona 12 http://en.calameo.com/read/0005639051b8cfc6cf04c .


Może to jest faktycznie jakieś inne ssanie.
Machnij fotkę drugiej strony pompy, nie ma tam dźwigienki?

Pół życia z renówką myślałem że jest to tempomat, ale nie pasuje to do opisu z tej książeczki powyżej.
Może to jakaś inna wersja?
Ostatnio zmieniony przez oleks 2013-03-21, 22:45, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2013-03-22, 13:03   
 

Eee, tempomat by miał przewody wodne?kurde ja też nie widziałem takiego cuda jeszcze :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 28