Waly w turbo sie wyginaja i pekaja z powodu:
-zuzytych panewek
-nieprawidlowych napraw lub tuningu
-nieprawidlowej eksploatacji (zimny silnik, tani olej)
Polaczmy te czynniki i mamy katastrofe, ustapi najslabszy element (wal, korbowod, tlok, zawor).
U mnie zaraz po kupnie zrobilem gruntowny przeglad (dziwny boost). Okazalo sie, ze poprzedni wlasciciel zmienial weze od turbo i bylo kilka fuszerek (zalozony odwrotnie zaworek WG, pomylone podcisnienia).
Auto jezdzilo, ale ladowalo pewnie ze 3 bary... Wystarczy zeby ktos sobie chcial sprawdzic vmax i byloby po silniku.
Tak pozatym sa to bardzo proste konstrukcje, ceny czesci nie zabijaja, spalanie 8-18 litrow.
2.0 nie szukam Zresztą z jakim silnikiem by nie był to nie jest on autem moich marzeń, ale z braku laku... Obejrzymy i będziemy się zastanawiali. Tzn. zobaczę i pomyślę
Auto ma niewątpliwie dwa poważne plusy: budę coupe i RWD. Reszta dupy nie urywa...
Kontynuując OT fajne są jeszcze ósemki, z1, a z tańszych to naleśnik e38 za.ście mi się podoba
Zaglądając jednak na konto... opel to maks na co mnie stać
Kontynuując OT fajne są jeszcze ósemki, z1, a z tańszych to naleśnik e38 za.ście mi się podoba
Zaglądając jednak na konto... opel to maks na co mnie stać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum