To nie jest ten czujnik! On steruje wskaźnikiem temperatury na desce rozdzielczej. Jeżeli wskaźnik działa dobrze to daj mu spokój.Gdzie jest ten właściwy, nie wiem! Na początek poodpinaj konektory od sterownika świec i oceń styki. Oczyść i popryskaj "Kontaktem 60". Następnie rozepnij złącze za pompą wtryskową i zrób to samo. Obejrzyj izolację pionowego przewodu tego w peschlu przy półce akumulatora. Tam jest wiązka kablowa też ze sterowaniem świec. Nie szukaj dalej dopóki tego wszystkiego nie sprawdzisz, bo zajmie Ci to z 15 minut i powinno rozwiązać problem. Nie szukaj nowych części bo w przypadku braku styku nic to nie da.
Ale....., ale.... przecież ja już o tym pisałem i co, nic nie zrobiłeś??? Powodzenia.
Konektorki poczyściłem i popsikałem tym specyfikiem przy pompie też jest ok a wiązki jeszcze nie ruszałem
Panowie ,dzięki wszystkim za pomoc świece ,sterownik ,wiązki sprawne .
Zonk na całej linii ,powodem ciężkiego rozruchu jak się okazało ,przetarty przewód paliwowy,(powrotny)po dłuższym postoju zapowietrzał się.
A nie spostrzegłem tego jak po troszku kapie ponieważ , było mokro wiadomo i to w takim miejscu za nadkolem nie daleko tej rurki ściekowej co jest przy wlewie paliwa ,tam pod spodem przeważnie jest jakaś tłusta plamka po ropie.....
W każdym bądż razie wielkie dzięki za pomoc ,dla braci Renufkowej!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum