:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Polerowanie lakieru
Autor Wiadomość
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2009-12-03, 00:36   
 

w pierwszym filmie jeden pan dosc szczegołowo opisuje i pokazuje co robi drugi drugi pan zeby bryka sie błyszczała.
drugi film traktuje o tescie jakiemu poddano rozne specyfiki na bogu ducha winnej alfie romeo.

z drugiego filmu rowniez jasno wynika ze blask lakieru na karoserii to droga impreza.
 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-06, 13:00   
 

MaciejR21 napisał/a:
Przy mocno zaniedbanym lakierze albo z widocznymi rysami , trzeba go potraktować papierem sciernym na mokro 2000 lub nawet 3000 , po czym polerką mechaniczna i pastą FARECLA G3 ( stosowana niemal przez wszystkich lakierników ). Oczywiście polerować trzeba na mokro specjalną gąbką i przy odpowiednich obrotach.
Trzeba niestety mieć troche wprawy , bo można sobie wypolerować kółka ktore będą widoczne na słońcu , szczególnie na ciemnych kolorach.
Papier , pastę i polerkę stosuje się tez do swieżo połozonych lakierów w celu usunięcia drobnych zacieków , i pyłków ktore osiadły podczas lakierowania.
Jest mnóstwo informacji w sieci na temat polerowania i technik.
Polerowałem renie raz na próbę ( sama pasta bez uzycia papieru ) i musze powiedzieć ze jest to dośc trudne i męczące zadanie. Nie próbujcie polerować zwykłą szlifierką kątową bo ma za duże obroty. Polerka samochodowa ma regulacje obrotów do 5000tyś , ja używałem prędkości mniej wiecej 1500-2000obr. ( i duuuużo wody)


Odgrzeje trochę temat, Farecla nie nadaje sie do niczego, polerowanie na mokro to epoka kamienia łupanego, sa pasty 3M czy bliźniacze K2 które są 3 etapowe czyli mocnościerna, lekkościerna i mleczko wykańczające na koniec stosuje się powłoki polimerowe (najtańsze) albo kwarcowe bądź ceramiczne, system polerski jest na sucho pasty są na bazie wody, nie zostają w szczelinach i na uszczelkach przywiozę na zlot pasty oraz polerkę i zrobię mały pokazik.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-06, 13:53   
 

Kriss_Lodz napisał/a:
przywiozę na zlot pasty oraz polerkę i zrobię mały pokazik


chętnie służę pojazdem ;)
_________________

 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-06, 22:26   
 

Adam napisał/a:
Kriss_Lodz napisał/a:
przywiozę na zlot pasty oraz polerkę i zrobię mały pokazik


chętnie służę pojazdem ;)


No to mamy już pojazd testowy zabiorę ze sobą jeszcze powłokę kwarcową.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 18