:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik krokowy
Autor Wiadomość
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-06-26, 01:16   
 

A podłączałeś CB do innego auta ?? Może problem tkwi w CB ? Dla mnie to trochę dziwne. Jeśli byłyby to zakłucenia z auta, to raczej po zasilaniu, więc antena tu nie ma wpływu.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-06-26, 06:21   
 

Kriss- sprawdz połączenie kabla z anteną
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-06-26, 14:29   
 

jeszcze jedno zasadnicze pytanie: czy ten gwizd jest proporcjonalny do obrotow silnika?
skoro nie WN to jeszcze zostaje alternator...
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-06-26, 21:20   
 

Więc tak wtyczka do anteny jest nowa ( nie made in china ) kabel zmieniony , niestety pozostaje sama antena była w zestawie z CB więc nie oczekuje od niej cudów ... ale 4 km nosnej to już porażka

zakłócenia są jednolite obroty silnika nie mają żadnego wpływu ( dla zorientowanych zakłócenia są na ponad 6 esów czyli od ...... )
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2008-06-26, 21:49   
 

Kolega kupił nowiutkie CB i miał ten sam problem. Nawet chciał zedrzeć z podstawy anteny podkładkę :D /myślał że masy nie ma :) ,tylko jeszcze by musiał lakier z dachu zedrzeć :)/.
Pojechał do sklepu i po wymianie anteny wszystko było oki.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2008-06-26, 22:10   
 

kolego zmień antene :)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2008-06-26, 22:16   
 

Kolego, zmień samochód :twisted:
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2008-06-26, 22:22   
 

no to tez jest jakis pomysł :)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-06-27, 10:43   
 

Jednak niech zmieni antenę, bo jak zmieni tylko samochód, to problem nie zniknie :twisted:
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-27, 19:17   
 

Często zakłocenia powoduje pompa paliwa. Jak sie domyslam masz je tylko na zapalonym silniku ???
Jednak z drugiej strony dobrze zestrojona antena , plus dobrze ekranowany kabel plus dobry filtr zasilania w radiu nie powinien dopuscic do takiego czegoś.
Mam zwykła COBRE plus zwyklą 1m magnesówke i zaklocenia mam tylko podczas rozruchu silnika ( złychac rozrusznik w radiu). Pojawiaja sie natomiast wieksze zakłocenia( alr tylko w postaci szumu) jak uruchamiam audio ( dwa wzmacniacze z przetwornicami, przewody glosnikowe , sygnałowe i zasilające przez cały samochód ) ;).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-10-07, 22:21   
 

Odświeżam temat - dla zainteresowanych - przyczyną braku wolnych obrotów był spalony fragment komputera odpowiedzialny za nie. Po jego wymianie silnik w końcu pracuje poprawnie.
 
 
 
nicki16 
Raczek


Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 17
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-10-24, 12:10   
 

o prosze. ważne że temat i problem rozwiązany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 26