:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Wolne obroty silnikJ7T
Autor Wiadomość
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-01-24, 17:08   Wolne obroty silnikJ7T
 

W sierpniu jakoś mi nie chciał na gaz przerzucić .Miałem pilny wyjazd -ustawiłem się na poniedziałek na rano.Wstępna diagnoza-wymień kable WN to podstawa(miały 2.5 roku). Bez zmian.Ba -zmiany były nawet na benzynie obroty z 950-1000 spadły na 750.Gaziarz wykrył usterkę(przegrzane,nadpalone,kable od zasilania instalacji gazowej). Gaz się normalnie załączał,ba nawet szybciej niż zwykle.Podjechałem i podniosłem temperaturę przełączania na 50 st C.OK.Teraz przy -15-18C na gaz przełącza po 20-30 km a temp. silnika po 4 km to 80C.Ba -nawet nagrzany potrafi zgasnąć(np przed światłami-to tak wolne obroty). Podjechałem teraz ale mówi że sterowanie od wolnych obrotów to sterownik silnika i tam muszę szukać. Teraz właściwe pytanie-czy czujniki temperatury z głowicy mogą być przyczyną?. Podpowiem-przy rozruchu ładnie trzyma 950-1050 obr/min.Pierwsze depnięcie na gaz od razu spadają na 700-500 i to na benzynie.Przewody jedyne dostępne na teraz to Santech(wiem że dziadowszczyzna)takie założyłem i od tego się zaczęło.Czy zamontować nową kopułkę i palec czy od razu zainteresować się ingerencją w sterownik silnika? A-w czasie jazdy bardzo łanie wychodzi spalanie-pomijając rozgrzewanie na benzynie to wychodzi poniżej 9 litrów gazu na 100 k
_________________
odiz
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Pomógł: 7 razy
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2014-01-24, 17:49   
 

A może jest problem z odpowiednim zagrzaniem parownika.Patrzyłeś czy jak jest normalna temperatura na silniku to parownik tez jest gorący.U mnie obroty tak mocno spadają nawet gaśnie, wtedy gdy parownik nie ma odpowiedniej temperatury .
U mnie chodzi tylko na gazie i w minusowych temperaturach jest problem z uruchomieniem ,ale podgrzanie parownika wszystko załatwia.
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1285
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2014-01-24, 22:59   
 

W Rekinie kiedyś mi też gasł przy ciepłym silniku. Przy pomocy MaćkaR21 zamontowałem sobie takie "gówienko" co sprawiło, że wszystko było oki.
To już trochę czasu było i nie pamiętam dokładnie. Poczekaj aż MaciekR21 pojawi się na forum to na pewno Ci pomoże :)
_________________
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 72
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-01-25, 10:12   
 

Busiek napisał/a:
zamontowałem sobie takie "gówienko"


w gaciach ????

Busiek napisał/a:
co sprawiło, że wszystko było oki


Ciekawa koncepcja na regulację obrotów .... hmmm tylko czego ????? :D
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-25, 10:30   
 

Busiek napisał/a:
Przy pomocy MaćkaR21 zamontowałem sobie takie "gówienko" co sprawiło, że wszystko było oki.


pewnie przekaźnik. Możliwe, że odłączający czujnik ciśnienia bezwzględnego.
Ostatnio zmieniony przez Adam 2014-01-25, 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin Boroński 
Kawaler



R25: 2.9 V6 B29F 87
Imię: Renata
Wiek: 45
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 63
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-01-25, 18:21   
 

Witam. Miałem kiedyś tak samo, tylko problem był z benzyną i gazem. Na początek problem z benzyną , okazało się ze regulator ciśnienia lał. A z gazu i wyszło e zaciął się silnik od regulacji gazu na rurze miedzy parownikiem a kolektorem ssącym i do tego końcówki w kopułce były zaśniedziałe. Trzeba jeszcze zobaczyć czy jest dobrze połączony czujnik temperatury bloku.

Po wszystkim chodzi pięknie .
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2014-01-26, 21:23   
 

Przede wszystkim jak masz temeraturę przełączania na gaz , ustawioną na 50 stopni a przełącza Ci przy 80 stopniach to już jest jakiś bubel.
CDo do kabli to omijaj szerokim łukiem NGK przy gazie . Sentechy sprawują się dobrze.
Trzeba podłączyć pod instalację gazową komputer i zobaczyć co dzieje się z mieszanką , inaczej można wróżyć z fusów.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 21