:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Tombog
2006-03-21, 11:33
Tlumik zwykly czy sportowy
Autor Wiadomość
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-13, 18:54   
 

Ej no nie porownywac renie do punto... przeciez te dwa samochody maja zupelnie inne style, proporcje...

W ogole to uwazam, ze do Reni pasuje (jesli chodzi o wyglad) orginalny wydech, albo jakas delikatna niewielka koncowka... nie odcieta z wezla cieplowniczego...a juz napewno nie te owale wygiete do gory....

Cos wielkosci tego co ma Konrad, albo takie dwie rurki jak mial Kicek sa ok... ale owale i tego typu sprawy odpadaja... to jest samochod, ktory powinien utrzymywac klase...

P.s Nie chce potepiac niczyjego gustu i np. sam sie zlapalem, ze owal mi sie podobal w jednym samochodzie(juz nie pamietam jakim)... ale nasze Renie juz neidlugo beda mlodymi klasykami i naprawde nie wypada im montowac takich cudow.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
Ostatnio zmieniony przez szopen 2006-02-13, 19:10, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-02-13, 18:56   
 

Myślałem nad tym wydechem tyle że odpada bo sa drzwi :D spoko kicek mi podoba sie płaski tobie inny, to normalne, a ja tylko polecałme koledze (tak według mnie)....czekajmy na efekty i tak sam zdecyduje
_________________

 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-02-13, 20:50   
 

To ja może dołączę do grona tradycjonalistów i wyrażę swoją staromodną, ale jakże aktualną opinię:
Sportowe tuningi dla sportowych pierdasów. Dostojeństwo dla dostojnych.
Teraz sami wybierzcie czym jeździcie.
Pomysł ze sportowymi tłumiakami w R25 kojarzy mi się z ospojlerowaniem garbusa.
Sory, ale chyba też jestem z innej epoki :mrgreen:
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-02-13, 22:08   
 

jeśli mogę dodać swoje 3 grosze w sprawie wydechu w
r25 to raczej te sportowe tłumiki i końcowki owalne, podwójne itp bardziej pasują do aut 2-drzwiowych (coupe) niz do naszej limuzyny
Ale decyzja i tak należy do ciebie
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-02-13, 22:51   
 

no wiec postanowilem i juz dzisiaj sie wam pochwale ze zaloze tlumik z dwiema lufami w ksztalcie prostokatow ale juz bardziej podchodzacych pod kwadrat z lekko zaokraglonymi rogami tylko jeszcze nie wymyslilem co z tym zderzakiem czy przycinac czy nie i jak rozwiazac problem z wieszakami moze KICEK cos poradzi ??
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-02-14, 08:02   
 

Nie bardzo wiem co ci poradzić Goalkeper otóż wiem tyle, że w mojej reni ultera montował poprzedni właściciel w zakładzie "tłumikowym",
nie był to tłumik dedykowany bo takich nie było do reni,
był to model z tych uniwersalnych i wiem na pewno, że nie obyło się bez palnika i drobnych przeróbek na szczęście tylko tłumika a nie reni ;)
zderzak nie był cięty i ja bym nie ciął na twoim miejscu, bo jak będziesz chciał wrócić do serii to będzie to kiepsko wyglądać.
Jeżeli nie będziesz wycinać zderzaka, to tłumik musisz dobrać jak najbardziej płaski i zamontować go jak najbliżej zderzaka, żeby uniknąć później zaczepiania o krawężniki i inne przeszkody, co raz mi się zdarzyło przy załadowanym aucie i parkowaniu tyłem :)
efektem było pokrzywione pół wydechu i wizyta u tłumikarza,
no wybór należy do ciebie :)
_________________

 
 
blondas 
Expert


Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-02-14, 08:25   
 

podzielam zdanie Tomboga :arrow:
nic wiecej dodac nic ujac
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-02-14, 10:36   
 

Ja tez jestem za zostawieniem tego elementu w oryginale, jednakze widziałem raz zdjęcie rozwalonej reni na której było widać wudech, i wygladała super, z tyłu po obu stronach szerokie i płaskie wyloty. Bardzo fajnie wygladało
_________________

 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-02-14, 13:11   
 

dzisiajh stary mnie namawial zeby na dwie strony dac bo by bylo wxtra ale stwierdzilem ze nie bede mial siana na to i wziolem jednak podwojne lecz nie kwadratowe tylko okragle fi80 lekko sciete :D
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2006-02-14, 13:44   
 

Panowei jezeli chcecie znac moje zdanie to stawiam na niewidoczny wydech i orginalny (ciuchutni niemęczący. a silniczek V6 ładnie bzyczy w kabinie nie słychac a na zewnątrz przyjemny dzwięk. wiec ja pozostaje przy ciichym niewidocznym tlumiczku :)
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-02-14, 13:51   
 

fizyk ale nie kazdy ma 2.8 v6 i nie kazdemu tak bzyczy no chyba ze sobie tlumik przedziurawisz :) albo jest przezarty tak jak ja mialem ostatnio jak dzisiaj zaloza mi tlumik sportowy to powiem wam jak to sobie gra :)
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-14, 14:14   
 

Widze ze jednak grono tradycjonalistow jest przewazajace na forum:)
A co do buczenia to ja teraz w ogole nie mam tlumika koncowego i dzwiek wydechu jest troche podobny do V6 (troche mnijesza czestotliwosc ma ale to wiadomo 4 gary nie 6)
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-02-14, 14:32   
 

Jeździłem kiedyś bez ostatniego ze dwa tygodnie, to była już przesada bardzo hałasował :) praktycznie jakbym miał wolny wydech, no i chyba mam pierwszy tłumik już zupełnie pusty, co mogło ze środka wywiać to już wywiało ;) trzeba już się przymierzać do wymiany :)
_________________

 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-14, 14:35   
 

U mnie srodkowy tlumik jest dozy jak dwa koncowe... a z koncowym tlumikiem w formie tylko blachy ktora nawet nei byla juz przyczepiona do wydechu jezdzilem rok i teraz jak go wyjalem 2 miesiace... i nic sie nie dzieje:)
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-02-14, 14:52   
 

Ja v6 jezdziłem bez tylnego tłumika i to były super efekty bulgotało jak v8 z amerykańskich filmów i o dziwo wcale nie było strasznie głosno. Ale jednak cisza jest lepsza, w hondzie miałem kiedys tłumik ze jak przejeżdżałem obok innych samochodów to im sie alarm włączał :) Pół godziny i łeb pękał
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 30