A ja wprowadzę troche zamieszania. Mam renię z anglii czyli rynek zachodni, 1991 czyli koniec produkcji, TXE czyli bogata wersja (skóra, pełna elektryka) i katalizatora Niet, ba nawet sondy lambda niet. 2.0 8v
no tak! tylko odbiegamy od tematu!
a temat byl TLUMIK ZWYKLY CZY SPORTOWY
moim skromnym zdaniem tlumik sportowy owszem ale nie do reni... to szlachetne auto...a samo pojecie tlumik sportowy tez jest ciekawe tylko co ono wlasciwie oznacza?? temat na inny topic
a jednak zrobie tak zeby tradycjonalisci mieli usmiech na twarzy, doszedlem do wniosku i POZSTANOWILEM WSZECH i WOBEC ze bedzie zwykly tlumik w Reni w koncu nie bede jej tak okaleczal i tak jest bardziej kozacka niz inne furki
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
tak sobie mysle dlaczego jeszcze nikt mi nie zadal pytania w stylu : "tyle halasu i po co ?" hehe
[ Dodano: 2006-02-15, 20:03 ]
Anonymous napisał/a:
wroc nie rowno nie zalozy sie rury kolektora od wersji b.kat bo roizni sie mocowaniem do silnika
to ja to napisalem
[ Dodano: 2006-03-07, 22:04 ]
Tomboq jak mozesz to zamknij juz ten temat
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2006-03-21, 11:33, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum